Publicerad 2010-01-21 10:30:26 i Livet i Gnesta,

HAHA! Läs dessa ;) klockrena.


Till: Chefen Göran
Sms: Kan du inte sätta dig och smeka dig framför webcamen i kväll? Puss
Svar: Jo eller hur. Fan är du full eller? Se bara till att vara pigg i morgon då vi har ett viktigt möte

Förklaring: Skickade till min chef istället för en tjej som jag träffat ett tag. Tur att min chef är cool och tog det bra. Lite pinsamt vart det ändå.


Till:
Chefen
Sms: Om du är ute och snurrar så snälla kan inte du köpa ett paket tamponger, normal. Tack du är bäst
Svar: Kan inte, sitter hos kund och måste skynda mig tillbaka. Sen så tycker jag att du kan köpa sånt själv på vägen hem

Förklaring: Var säker på att jag skickade till min man men det hamnade tydligen i min chefs inkorg. Min chef är inte den man ber göra saker åt en.


Till: Chefen
Sms: Fan pallade inte jobba i dag så jag sjukade ur mig. Kom över så köper vi en pizza och lirar Xbox.
Svar: Du skall vara på jobbet inom 30 minuter.

Förklaring: Skickade fel till min chef. Jag som planerade en skön hemmadag med Xbox 360, pizza och polare.


Till: One night stand
Sms: Nu förstår jag varför vissa opererar in silikon. Hon jag hamnade hos i natt hade behövt det.
Svar: Och du behövde en penisförstoring. Googla upp en bra klinik så kan vi gå tillsammans

Förklaring: Skickade till en tjej jag träffade och sov hos kvällen innan pinsamt nog. Det var meningen att skicka till min polare.

Gick in på Emmas blogg igår och hittade en sida hon brukar strosa omkring på! ;) Hittade några sköna ur MILJONER olika 'felSMS!' :D har de hänt er nån gång? att ni skickat nått helt snurrat å att de har kommit fel?
De har jag...

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-01-21 11:17:52

HAHAHAHA ååh va pinsamt!

Postat av: emma

Publicerad 2010-01-21 14:20:22

älskar sidan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela