Publicerad 2010-01-03 12:22:21 i Livet i Gnesta,

Grus i ögnonen och skär fingrarna av mig snart!


Nu sitter jag här framför datan, tvungen att gå upp tidigare imorse. Eftersom jag lovade min pojkvän att göra honom frukost på morgonen (han vann på monopol två gånger) och DÄRFÖR ska han ha ett pris den saten!! ;)
Så.. Frukost på sängen ska det bli, sen över en supliiiiise. Och va de kan va, ja.. De kan man spekulera länge på!

Blev SENT igår, därför sitter jag här som ett vrak just nu! jag som lovat mig att gå ut.. Ja ska! måste dock städa undan först. Förstår inte hur två människor kan göra de så stökigt på en kväll utan att göra nått alls? handdukar hit och dit, kläder där och här, disk överallt! ja... Att man egentligen lyckas?

ÅH! har så mkt i tankarna, så mkt som jag VILL och SKA göra nu när liten är ute.

Framförallt ta tag i björn axén utbildningen igen som ja egentligen skulle ha börjat på nu i JANUARI!
Helt otroligt, jag som gick och längta nått enormt till detta.. En chans i livet lixom! men.. nehe^^, icke de!
Bli smal, snygg och smäcker! Inte känna mig som en padda längre.
Ta i mina extenstions, så ja blir fin i huvudet.
Få in miljoner på kontot så jag kan inhandla precis det jag vill till min egna lilla kollektion av kläder!^^
BRÖSTEN.
Ja.. Jag kan göra den här listan förbannat lång, men orkar inte klaga med!

Älska mig för den jag är, yeah right...
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela