Publicerad 2010-02-02 12:27:25 i Livet i Gnesta,

Stolt över dig!




Lycka till på interljuvn ÄLSKLING! <3

Det ringde imorse, och nu så ska älskling iväg klockan halvtre. Så det är bara att hålla tummarna! Dock så är det en timanställning, men chans till att jobba 100% nästan. Gå på 'rad' flera ska gå på mammaledighet osv. Sen behöver dom ha in killar till arbetet då de fått in andra boende. De kommer han att fixa! Och det ligger som sagt här i Gnesta så han slipper åka tåg 3 timmar om dagen fram och tillbaka. Hoppas att de går bra! Arbetslös i en vecka iallafall! Men nu så, *HOPPAS HOPPAS* bara se till att vi har turen vid vår sida för en gångsskull.

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-02-02 13:43:40

Lycka till!! =)

Postat av: Love Oliwers mamma <3

Publicerad 2010-02-02 13:44:57

Hej!



Åh saknade du mig?:) Va gulligt, jag saknade er :)

Oliwer mår bättre för varje dag med penicilinen. Det är hans tredje dag idag han ska käka i 10 dagar :) Hostan är kvar och så men ja bättre än innan :) De är ju februari nu :D en månad kvar bara gumsi:) SKOJIGT



Kram Love

Postat av: Love Oliwers mamma <3

Publicerad 2010-02-02 14:05:39

Okej okej :P



Men åhh (L) nästa gång så hoppas jag att vi kommer dit :)Hoppas han får jobbet :) kram Love

Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

Publicerad 2010-02-02 14:11:53

åhh hoppas intervjun går bra för simon. jag hoppas åt er :D



puss

Postat av: sandra

Publicerad 2010-02-02 14:23:21

Ok. vad kul :)

Vad är det för jobb?

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-02-02 14:40:05

Hej Gumman!

Nej tyvärr så tänkte vi behålla allt sånt för vi vill ha en komplett säng till nästa bebis =)

Så jag har bara den halvmålade sängen att sälja =)



Kram Kram

Postat av: jennyhammarström - livet som ung mamma

Publicerad 2010-02-02 15:53:54

Nej jag vet inte hur det är med det faktist. Men här i Linköping har jag inte hört någonting om att man inte får komma in på BB, inte nu på senaste iallafall. För jag har kompisar som fått barn precis och dom fick ha besök på BB. Men det kan ju vara så att du bara får ha dom närmaste på besök. Jag fick iallafall ha min Mamma och syster på besök, kanske dock var för jag ej hade pappan närvarande. men det kan ju vara olika på olika BB, jag vet inte. Det är ju bara att fråga där. Det kan ju vara så att du inte får ha besök på själva rummet av någon annan än pappan till barnet, för så är det på endel ställen vet jag. Men det brukar alltid finnas besöksrum man får träffas i. kram

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2010-02-04 13:10:04

lycka till.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela