Publicerad 2010-02-21 09:45:21 i Livet i Gnesta,

Söndagsmorgon!


Igår blev kvällen inte riiktigt som vi hade tänkt oss! utan Zander blev bjuden på att gå på konsert på globen & hjärtat kom som sagt inte hem förns 23.30. Så Markus och Alex frågade om dom fick komma förbi när klockan va 7 eller nått. Så dom kom, och jävlar va vi höll på med att försöka få gång en DVD! Han åkte hem, hämta data, hämta sladdar, brände ner filmer. Ja gud vet vad, tillslut efter MÅNGA försök hittade vi en duglig film: them! och ja, den sög. Förstår inte hur den kan ha fått så mkt nomineringar?

Sen kom baby in innanför dörren snöig, iskall och helt enkelt: Mig är de mest synd om i hela världen! Så jag hjälpte av med alla kläder, skor. Han va ju totalt ihjälfrusen! sen hoppa vi i in i duschen och ja bara krama om honom. Gud va mitt mammahjärta grät! BLÅ om läpparna också.

Iallafall. Lite varmare så kröp vi ihop 5 personer i soffan, upp med fötterna och satte på: Panormal Activity. HELVETE vilken obehaglig film! & speciellt när vi har besök av våran kära gubbe här som avgudar S.

Idag så får vi se hur det blir. Vågar inte sätta mig på ett tåg mot tälje, med tanke på hur trafiken är!
Så kör inte Pappa, så stannar jag fasiken hemma.

 

Postat av: liselott

Publicerad 2010-02-21 10:42:29

sweet, vikken färg på läpparna? :D

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-02-21 12:45:42

svar: men gud vad kul att höra :) vad glad jag blir!

riktigt synd, det hade varit jättekul att fota magen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela