Publicerad 2010-02-06 21:02:46 i Livet i Gnesta,

Träna och bli snygga! eller känner någon som vill börja träna.


Tänkte överlåta mitt medlemsskap hos Worldclass nu pga att vi inte har nått w-class i närheten och att det inte riktigt finns någon tid till att hinna träna lika effektivt hela tiden.

Band upp mig på 24 månader. Har kvar tills den 27/1-2011 Så istället för 24 månader så erbjuder jag nu 12 månader! :)

Känns kanske långt med en bindningstid på två år! :)

Hos worldclass erbjuds flera olika träningsformer, allt ifrån individuellträning till:

  • Gruppträning
  • Individuellträning
  • Personligträning
  • Yoga osv.
Du kan träna i hela Sverige, alltid i fräscha lokaler, så du behöver inte sluta träna pga att åka på en semester.
Behöver inte tänka på fakturor etc, det dras från autogiro samma dag varje månad utan extra avgifter.
Så 469:- i månaden, så får du all träning & hjälp du behöver. Oavsett vad du har för mål med träningen.

Viktuppgång, viktnedgång, bli mer atletisk.
Så vill ni veta mer så kommentera detta, så kan vi ta mer personligkontakt, så kan vi höras via telefon. Så kan jag besvara frågor som eventuellt kan finnas, och hur vi ska gå till väga med detta.

Massa kramar till er!

Postat av: Love Oliwers mamma <3

Publicerad 2010-02-06 21:03:31

Kan du ringa mig? Har du mitt nr? kram Love

Postat av: Plutten

Publicerad 2010-02-06 22:01:02

Svar; Ja, jag vet ju vad jag kommer fundera på nu när jag ska knalla ut med hunden :D

Postat av: Amanda. mamma till lilla Isabella

Publicerad 2010-02-06 22:04:30

sv: Hej, oj tack! =) detsamma!



Asså, ska du få vänta ytterligare en månad på att få gå dit igen? Det är inte alls rätt, jag gick varannan vecka efter v.28. Du kan ringa dom och säga att det känns jobbigt, och att du vill komma lite oftare på kontroller. Det måste dom ha förståelse för.

Konstig mvc, det är ju en del av det fantastiska med att vara gravid, att få gå på kontroller och höra hjärtljud osv.. Tråkigt att dom sabbar det för dig när det är din första graviditet, för den får du ju aldrig göra om liksom.

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela