Publicerad 2010-12-18 22:46:18 i Bara Patricia,

Ni är fantastiska!




Jag är helt mållös, och jag saknar ord!
Vet inte hur jag någonsin ska kunna förklara hur mycket era ord har hamnat rätt in i hjärtat på mig! Erat stöd, era fina ord... era peppningar! ni är helt underbara. Tusen tusen tack! Ni gör tillvaron så mycket lättare! :)

Många av er undrar vad som har hänt!
Och tids nog så kommer förhoppningsvist jag också få reda på... va de faktiskt handlade om?
Jag vet inte! Och jag har ännu inte fått ett svar... Detta beslut togs som sagt över en dag till en annan! så jag vet inte om jag är chockad, arg, ledsen eller förbannad ännu!
Jag har nog varit allt.
Och jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjort under dessa dagar, samtidigt som jag har blivit DUNDERSJUK vilket inte riktigt underlättar! sover ingenting, och gör alldeles ont i hela kroppen. Feberfrossa och hostar ihjäl mig snart! lillan är också dålig... allt på samma gång, de e då man klarar sig som bäst!

Vi försöker att få dagarna att gå.
Nu har de varit mycket praktiskt för mig att ordna! Som sagt.... Ingenting blev som vi planerat för ca en vecka sen, så... Wilja ska börja på dagis, hur jävla mycket de än tar emot så ska ja ställa henne i kö nu så hon iaf får gå halvdagar kring ettårsdagen.

Sen har jag kollat på lägenhet idag också! en mindre, en liten tvåa. Och ja håller bara TUMMARNA för att vi kan byta! Har som sagt inte riktigt råd att bo kvar här med en inkomst..
Så, ja måste hitta nytt boende snarast. Men de ordnar sig! :)

Kommer aldrig säga att jag hatar Simon, de är Wiljas Pappa! Och han har gett mig henne, de är jag honom alltid tacksam för. De är de finaste och absolut bästa jag har! Men.. Hur kan man göra så? bara att gå?
Jag älskar & hatar honom på samma gång nu. Hatar honom för hans svek för Wilja! EN JÄVLA VECKA INNAN JUL!

Postat av: Charlotte

Publicerad 2010-12-18 23:15:50

"En jävla vecka innan jul! aj vad ont det gör att läsa!:(

Men hur tufft det än känns så klarar man det,det kanske kommer bli en del tårar,några steg fram och sen bak igen men i slutet kommer man ut så otroligt mycket starkare!Tro mig,jag vet precis hur det känns!

Hejja dig! Ta hand om dig nu!



Postat av: naiana mendoca

Publicerad 2010-12-18 23:20:08

hade jag varit wilja som stor. typ 14 år hade jag skällt ut simon och gett honom en riktig käft smäll. man gör fan inte så, bara lämnar ungen och mamman en VECKA INNAN JUL!



stackars wilja som har en sån pappa.

gud vad killar är dumma i huvudet. vi kvinnor klarar fan oss utan dem. skit vilka idioter det finns. hade inte killar behandlat oss tjejer/kvinnor så illa som dem kan göra så hade världen sett mycket, mycket bättre ut

Postat av: emelie

Publicerad 2010-12-18 23:21:25

hej, har läst om tråkigheterna :(

tror du att du o simon kommer hitta tillbaka till varandra? :)

hoppas verkligen det, ni passar så bra ihop

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-12-19 00:38:43

Tänker på er gumman, hoppas allt ordnar sig och att wilja får en underbar första jul trotts det som hänt.

Kramiz från oss.

Postat av: Therese

Publicerad 2010-12-19 10:21:06

Massor av styrkekramar till dig!!

Postat av: emelie

Publicerad 2010-12-19 17:05:09

usch vad det tog emot att läsa detta..

har följt din blogg sen du var gravid och jag har alltid tyckt att ni har varit så starka tillsammans, har tyckt att det har varit så starkt av er att skaffa ett barn, fast ni knappt kände varandra(?).. ni har alltid verkat så kärleksfulla och man blev/blir alltid så glad av att läsa din blogg.



massor med styrkekramar till dig och ha en GOD JUL så gott det går och hoppas att allt ordnar sig.



/Emelie

Postat av: Klara

Publicerad 2010-12-19 17:53:30

Fina Patricia! Jag har ny telefon så ditt nummer är borta så jag har inte kunnat ringa! Vill bara skicka massvis med fina ord till dig och säga att det är bara att höra av dig!! Vi kan fika; tänka på annat liksom. Vad som!

Hoppas allt löser sig på ett sätt eller annat!



Puss!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela