Publicerad 2010-12-22 18:11:43 i Livet i Gnesta,

Lilla 'Amanda!'


Jag tycker att den här jävla 'amanda' ska ta och knacka på min dörr och säga vad i helvete problemet är. Som uppenbarligen känner mig, men är förjävla feg och inte vågar stå för sina åsikter! Vågar du inte de, så kom inte och skriv nått heller. För då tar jag inte åt mig ett smack!

Och säg mig, NÄR berättar jag det för henne? Ska jag berätta sanningen om vad han har sagt, så kommer hon aldrig vilja se åt hans håll. Och de tänker jag ALDRIG säga för att förstöra deras relation!

Han älskar sin dotter, det VET jag. Men är man PAPPA så kan man sköta detta på ett snyggare sätt!
Jag önskar inget hellre än att dom ska ha en fin framtid tillsammans, och jag kommer aldrig baktala honom inför henne! Jag kan tycka mycket, men de är HENNES PAPPA och jag respekterar honom!

OCH HUR FAN RÖR DET DIG?

Har bara en sak att säga.
Hur har DU mage att sitta och trycka ner mig i detta läge när du inte känner mig och har en aning om vad han har gjort eller inte? De är synd om dig!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-12-22 19:04:15

Du behöver inte stå till svars för ngn annan jävla mupp!

Det här är mellan dig o Simon, det är bara ni som vet hur landet ligger till mellan er.

Ignorera alla dumma kommentarer! Jag tycker du sköter det snyggt, säkerligen mycket snyggare än jag hade kunnat göra!

Vem ska du fira jul med, kommer din mamma? :)

Kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-12-22 19:57:37

Du är ju konstig. Jag har skrivit mitt namn. BOR inte i gnesta så jag tror att jag har stått för det jag sagt så mycket jag kunnat.

Jag har inte anklagat dig för någonting. Men när du skriver i bloggen att han praktiskt taget har valt bort henne så måste du förstå att det låter konstigt.

En sak till... Det heter SUTTIT inte "Setat".

Postat av: Mamma Lea*

Publicerad 2010-12-22 20:07:46

fega jävla idioter! blir så förbannad! Tycker att du är en stark tjej som har en jättefin dotter :) kram på er!

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-12-22 22:46:33

Härligt hur patetiska så många TJEJER(!) blir bakom sina anonyma dataskärmar.

Helt plötsligt vågar man yttra sig om saker man annars inte skulle våga säga ett pip om!

Patetiskt & INTE MINST i ett sånt läge som detta!

Skrattretande att en anonym tjej anser sig ha rätt att tala om hur en mamma ska uppfostra sitt barn!

Nej, stå på dig och skit i såna här idioter!!



Postat av: Sandra

Publicerad 2010-12-23 10:40:21

Tycker amanda borde knipa käft med tanke på att hon uppenbarligen inte vet vad hon snackar om. Ta inte åt dig patricia! God jul till dig och Wilja!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-12-23 16:44:08

Shit vilken idiot. "Men när du skriver i bloggen att han praktiskt taget har valt bort henne så måste du förstå att det låter konstigt." Ehhhh... Så det är alltså så att Patricia skriver precis ALLT i sin blogg? För så måste det ju vara, eftersom du absolut VET hur det ligger till och vad som låter konstigt och inte?



Snacka om efterbliven... Skaffa ett liv!

Postat av: Hannah

Publicerad 2010-12-23 20:04:10

Jag förstår precis hur du menar, och jag tycker du har all rätt att vara arg och sårad mot honom och vad jag tror att Amanda inte fattar är just som du skriver nu; att vad som än sker så kommer det inte påverka Wilja för du kommer inte säga sådant framför henne.



Vad Amanda inte heller verkar förstå är att att nio månader gamla bebisar kanske inte brukar läsa bloggar.



God jul på dig och fina Wilja!

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2010-12-23 20:32:37

Så jävla töntigt och onödigt att skriva sånasaker som hon "Amanda" gör. Hoppas ni får en fin jul! Kramar

Postat av: Jasmin gravid vecka 33 med lilla Milo

Publicerad 2010-12-23 20:36:55

Skicka mig "amandas" IP adress så kollar jag upp om jag kan hitta vem det är!

Skicka på facebook eller mailen!



kram!

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-12-23 23:16:46

jag älskar din blogg!

försök att strunta i alla dumma och onödiga kommentarer, och ta åt dig av de peppande och bra istället :)

hoppas du och wilja har en bra julafton imorgon fast ni är utan simon.

fortsätt skriva som du gör så lovar jag att fortsätta läsa! :)

Postat av: Linda Stenqvist

Publicerad 2010-12-24 07:10:09

Du är smutsig patricia.

När du ändå är igång och svarar på kommentarer.. kan du ju svara på den här..



Vad ska du göra när wilja är tillräckligt stor och förstår att hennes mamma brukade lägga ut naken bilder med blöta trosor på hotzone? Stackars din lilla tjej........



Härligt liv hon har framför sig. Verkligen..

i lilla Gnesta där ALLA pratar..

Postat av: Maya

Publicerad 2010-12-26 22:44:08

Åh vilka idioter det finns! Lägg upp hennes ip:nr här så kanske någon kan spåra vem "Amanda" är.. bloggare brukar veta hur man gör ip spåring..

Hur som helst, tycker du har en jättefin blogg och jag hoppas du haft en underbar jul!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela