Publicerad 2010-12-18 23:59:10 i Livet i Gnesta,

Ledsamt, jävla jul!


Jag har blivit en julgrinch från ingenstans!
Jag vill kasta granen i förrådet och plocka ner allt som har med skiten o göra.
Första Julen jag någonsin sätt fram emot! Klart som fan att de spricker...
Jag har ALDRIG firat en julafton tillsammans med min familj, och för första gången tänkte jag få fira med min EGNA Familj! Wiljas första julafton.. <3 Men så blir det inte.

Men paketen till Wilja ligger fint under granen, och där ska dom stanna :)
Vi ska göra de här till VÅR Jul, oavsett vad!
Wilja, mamma lämnar dig ALDRIG!

Postat av: Nina - mamma till Ludwig

Publicerad 2010-12-19 00:35:38

Tråkigt att de har blivit så! :/ Du får försöka tänka på bara dig och Wilja under jul nu,allt fixar sig till slut. Jag hoppas verkligen du och Wilja från en underbar jul,och speciellt julafton :) Din första jul med en bebis,och de kommer nog blir mysigt :) Ska också ha min första jul med en bebis :) God jul Patricia & Wilja!

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-12-19 00:39:54

Hon kommer att få en bra jul, hon har ju en underbar mamma som gör allt för henne. :)

Postat av: Elinore

Publicerad 2010-12-19 11:31:27

Kära Patricia,



jag blir så otroligt ledsen när jag läser vad som hänt. Sitter här och tårarna rinner. Jag har inte fått tag i Simon... har han ett annat nummer? Jag måste prata med honom. Jag tänker så på dig och Wilja och det gör så ont att höra att Simon bara gått. Hemskt. Ge fina fina lilla Wilja en stor och varm kram från mig. Ta hand om dig så gott det går nu. vad som än händer önskar jag att vi kan hålla någon slags kontakt. Många stora och varma kramar från Elinore (Wiljas faster)

Postat av: jessica mamma till ella+ linus

Publicerad 2010-12-19 22:21:20

känner inte dig, men många styrkekramar vill jag ge!!!!

hoppas ni får en fin jul trots allt!

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-12-20 19:30:58

Så jäkla trist att han gör så.. Spec nu några dagar innan jul och allt.

Inte för att det känns roligare om det hade varit en annan dag! Men lite bättre timing liksom..

Du är stark, ALLA Mammor är det och du kommer klara det galant.

Ingen vet ju vad som händer om någon/några månader men skickar många Styrkekramar till er!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela