Publicerad 2010-12-06 20:47:54 i Wilja 6-9 månader,

FÖRLÅT!




  

  

  

  

VI ÄR VARKEN DÖDA, SJUKA ELLER NÅNTING ANNAT!
Jag förstår om ni undrar VARFÖR i helvete jag inte har uppdaterat den här satans bloggen.
MEN.....

Datasladdfan är sönder, och vi har inte fått tummen ur arslet och köpt en ny! är så jävla dyrt att köpa en standardladdare, och har inte en aning om någon annan passar.
OCH... Hela Gnestas internet är nere, så ja kan inte låna hos någon heller! De suger, jag har ångest och de kliar i fingrarna när jag inte får skriva.

Som ni ser, jag kan inte fota Wilja utan att hon gör dessa grimaser ;)
SÅ JÄVLA SÖT!
Såfort kameran kommer fram.
Oj, så mycket har hänt och jag vet inte hur jag ska få med allt. ÖVER EN VECKA SEN JAG SKREV!

FÖRLÅT TILL ER ALLA! <3
Snart så, snart.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-06 20:53:50

ÄNTLIGEN!! :)

Postat av: Jannika mamma till Jillian

Publicerad 2010-12-06 20:55:30

Ja gud va söt hon va! haha

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-06 21:18:27

universal-adapter ligger på ca 200-300kr, bara köpa en sån :) kul me jobb. ska simon va pappaledig de dagarna? Kram!

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-12-06 23:11:08

Jag förstår, och ser fram emot att få läsa allt spännande som du har att skriva sen.



Guud så jäkla söt hon är :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-12-07 21:34:10

Gud vilket charmtroll! :)

Postat av: Marina mamma till antonio ! :)

Publicerad 2010-12-07 22:30:02

Haha nej fan vilka söta miner hon gör alltså! :)

Postat av: Madde och Elliot

Publicerad 2010-12-07 23:00:39

Precis som Lill-e alltid gör ! Det är så sött :) saknar dig <3

Postat av: V

Publicerad 2010-12-08 14:25:59

Gud vad söt hon var här, tip top med matbilder säger jag bara :)

Postat av: Lollo

Publicerad 2010-12-11 13:53:37

Hon är så fruktansvärt söt så det finns inte :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela