Publicerad 2010-12-06 21:04:46 i Wilja 6-9 månader,

Åh, gosnos.




  

  

Mammas Charmtroll , 8 månader.
9250 gram
67 cm lång! MIN LILLA TJOCKISBOLL <3

Så mycket har hänt så ja vet inte vart jag ska börja.
Hon står och går runt allt som finns! håller i bordet, hon är snabb som sjutton och hon är verkligen ö v e r a l l t och ingenstans just nu.

Vi har gjort JUL hemma hos oss redan! Men de är så förbannat mysigt, så de där me att klä granen natten innan är inget för oss! inte tills Wilja fattar :P Men hon är helt tokig i granen! fräääser och skrattar.
ALLA jilklappar är snart inhandlade.
Vår CANVASTAVLA har kommit, och vi har gjort oss massa här hemma! SÅ fint, ja älskar vårt hem.

Jag och Mimmi va ute i Lördags, och hade de kul på vårt sätt! ;D
Men FAN va man känner sig dum! Man bara står..... vet inte om man ska dansa, va ska man beställa lixom?
En drink, en öl och två glas vin! Vem kom hem och hälsa på toaletten?..... dålig jag är! så nu säger ja de igen, ja ska ALDRIG mera dricka! ;)

Har varit i Stockholm, strosat! Wilja har dissat sin mamma för första gången också.... :P Ska berätta mer sen ;)
JAG HAR FÅTT JOBB!!!!
Så 2-3 dagar i veckan till o börja med på La Cantina! <3

På SÖNDAG så blir ja Gudmor åt lilla liam på RIKTIGT!
Underbara unge.

Ja, jag lovar. Detta är INTE mitt sista inlägg ;)

Saknar er och era kommentarer!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-06 21:20:47

Gud vad underbart det är med barn, och vad duktig din lilla tjej är som redan går runt saker. Så himla kul och se hur alla utvecklas olika och hur dom växer olika. Min lillakille är ungefär 2 månader yngre än wilja och vägen 10kg och är 75cm haha, vilken skillnad.. Ja nu får ni passa er för snart springer hon runt som en tok, längtar efter mer uppdatering. Kramar till er

Postat av: Madde

Publicerad 2010-12-06 21:35:11

Hoppas du får en sladd snart!

Det är lite tråkigt utan dina inlägg, samt att jag väntar på mer från din 30 dagars! :)

Grattis till jobb, va skoj!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-12-06 22:13:47

Hahahahaha älskar hennes grimas!Så söt!

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-12-06 23:39:54

Va kul att du fått jobb, lite extra cash är inte fel :)

Asså hon är bara för söt när hon gör den minen :) ge henne en stooor kram från mig o my :)

Postat av: Ellen

Publicerad 2010-12-08 09:24:15

UNDERBART att du o din goda unge är tillbax!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela