Publicerad 2010-08-28 18:07:22 i Wiljas Cornelias dop,

Dopet är nu avklarat!




Här kommer nu ett litet försmak på bilderna från Wiljas dop!

Oj, vart ska jag börja? Dagen har varit helt underbar och går inte att beskrivas med ORD! Tusen tack till alla som närvarade på Wiljas stora dag, känns helt otroligt kul! Och så fantastiskt att våra familjer nu också äntligen möts på samma ställe.
Och TUSEN tack till Underbara Malin Lövström som kom och fotade idag! Väntar nu på bilder från henne, så ni kommer få se mkt mkt mer.

Igår så kom Gudfar Jim till Gnesta, va ute i Kyrkan och bakade tårtor, spritsade alla Cupcakes med ett otroligt vackert resultat! är faktiskt STOLT över mig själv.
Som alla sa, hur gott som helst! och ja borde nog bli bagerska i mitt nästa liv.

Wilja fick så OTROLIGT mycket fina presenter som kommer att betyda så oerhört mycket när hon blir äldre. Vilka gåvor, vilka vänner och vilken familj! Älskar er alla precis lika mycket.

Nu är vi helt SLUT här hemma, varit ute i kyrkan nu i 9 timmar och de känns verkligen! Huvudet är som bommul.
Skriver mer sen och fotar lite av det fina vi fått!

YTTLIGARE SÅ TUSEN TACK! Vi är MER än glada över denna dag.
Åh, våran skrutt!

Mamma och Pappa älskar dig så oändligt.

Postat av: cassandra, mamma till josefin och lillebror bf 24/11

Publicerad 2010-08-28 20:14:28

Gud va tur ni hade med vädret :D

va fina bilder du verkar ha fått :D kasnke kan använda oss av några till din desgin om du vill :D hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela