Publicerad 2010-04-15 20:54:47 i Wilja 0-3 månader,

Wilja talar UT första gången!




Första lilla filmklippet på Wilja! :D ni får ursäkta att de e filmat snett, har ni bärbar så fixa datan rätt! ;) skrollan 16 dagar gammal. Mammas och Pappas skatt! ursäkta min bebisröst....... blir lätt så!^^

Postat av: fanny

Publicerad 2010-04-15 21:08:40

ååååhh vad roligt med en videoinlägg :) så underbart söt hon är! Och jag tyckte du hade fin röst, jag låter som en kråka när jag ska spela in videoinlägg :D haha.. :) Jätte sött :) Kraaam

Postat av: emma

Publicerad 2010-04-15 21:16:12

Måste bara få kommentera och säga att fy vad du är vacker :D



Lycka till med fina familjen, läser din blogg ofta, kramkram

Postat av: Cissi - Mamma till Vidar

Publicerad 2010-04-15 22:13:09

Så söt!

Måste säga att klippet var smått läskigt... jag trodde nästan det var jag som snackade. Haha, din röst är sjukt likt min röst.

Det var som att höra sig själv :O

Postat av: Elin

Publicerad 2010-04-15 22:13:24

Haha, urgullig tjej ni har! :) jag diggar verkligen dubbelhaken ;)

Postat av: Klara

Publicerad 2010-04-15 22:32:41

Åh men lilla sööta!:)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-04-15 22:39:59

Åååååååååååååååååh helt underbar! :D Videoinlägg gillas!! :D

Postat av: Therese

Publicerad 2010-04-15 22:59:01

Meeeen så söt hon är! Lilla Wilja. :) Hoppas allting är bra med er alla! Vi måste ses snart tycker jag. :) Kramar!

Postat av: Vicky

Publicerad 2010-04-16 08:58:29

HAha guuud vad sööt jag dööör. haha ! ur gullig dubbelhaka där, taskig o dra i.. haha nawh ni ska verkligen vara stolta :)

Postat av: Fredrika&Sixten

Publicerad 2010-04-16 09:51:37

Jag smälter...

Gud vad man glömmer bort hur små dom faktiskt har varit!! Sådär hon gör med munnen, formar som ett litet o, gjorde lilleman också när han var sådär liten.. sjukt gulligt!!

Postat av: Fredrika&Sixten

Publicerad 2010-04-16 09:53:48

Hon är förresten helt bedårande!

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Publicerad 2010-04-16 10:25:18

Haha åh dom där spädbarnsrörelserna är så söta! Dom har ingen koll på nånting och dom vet inte ens att dom har händer ^^ Och dom där knorrljuden! Gud jag saknar det nästan.

Hon bara kollar på dig och undrar vad du gör, ahha det är knappt att hon ser dig ^^ Så söt hon är! Lilla trollfian :)

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-04-16 16:05:00

hihi va söt hon är ;)



härligt att få höra din röst ;) va kul, man har ju tänkt sig en annan när man har kollat på bilderna.



ha en bra fredag. KRAM

Postat av: linda

Publicerad 2010-04-18 08:08:56

min son började "prata" och skratta så fort han fick se henne :)

vilken härlig röst du har! håller med Josephine Westling, jag hade också tänkt mig en helt annan..

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-04-18 10:54:15

Svar: haha näää jag vet inte :P Så himla svårt att veta hur folk låter. Och du låter inte fult om jag säger så. Vet inte vad jag tänkt mig, men man föreställer sig alltid hur en person är genom bilderna ;) hihi..



ha en bra söndag gumman.

Postat av: Marie&Elsa

Publicerad 2010-04-18 18:11:15

Hon är helt underbar!! Man blir lite småavis :P

Postat av: Ebbasmamma

Publicerad 2010-05-08 09:03:00

Hon är såååå söt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela