Publicerad 2010-04-14 16:11:00 i Wilja 0-3 månader,

Veckan i bilder!




  

  

  

Lilla stora underbara du! Igår blev du redan TVÅ hela veckor gammal! Tiden går så jäkla fort? ska den verkligen göra de? tiden bara rusar iväg och jag hinner inte med nånting! vill stanna upp och bara njuta. Inte gnälla över att de är ostädat hemma, eller att de är jobbigt på nätterna ibland. Vill bara stanna tiden och gosa ner mig i dig! Mammas lilla, blir snart jätte stor? redan har du vuxit! hela 50 centimeter och 3300 gram? Hur ska detta sluta! Ska bli så kul å se imorgon hur mkt du växt på en vecka. DUBBELHAKA att duga har du iallafall skrutten.

Vi älskar dig, över allt och annat.

Veckans uppdatering på massa bilder kommer att komma, så en bildboooooooom här i bloggen! Osammanhängande kort kommer de också komma. Håll ut! fått låna nätet hela dagen idag. TJOHO!

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2010-04-14 17:06:39

Hon är verkligen lik er båda.

Postat av: emma

Publicerad 2010-04-14 20:01:38

SÅ UNDERBART SÖT !!!! :)

jag längtar efter min lille plutt !

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-14 20:14:04

Gud vad fina ni är båda två, blir så avundsjuk! Jag vill också ligga med min bebis i famnen men jag får säkert vänta i minst 6 veckor till... Du är en fin förebild för unga mammor :) Kram Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela