Publicerad 2010-04-18 23:41:04 i Livet i Gnesta,

Mitt föööörsta videoinlägg!! svar till era frågor.




Haha!!! De här va fan de sjukaste ja gjort i hela mitt liv. FYRA gånger fick ja göra om skiten, 12 min, 11 min, 10.29 och TILLSLUT under tio minuter! ;D duktigt va? för många frågor! så kortade ner och ska besvara en del här i bloggen imorgon. Klockan har tickat och mina ögon svider och liknar gollum!

Nu har ni den NAKNA och utblottade sanningen om mig själv. Osminkad och FÖRKYLD som ett helvete! Hoppas jag inte skrämt iväg er härifrån nu. Skulle vara förbannat typiskt! :P

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-19 00:14:22

haha coolt o se dig live!

Jag tycker att lilltjejen är väldigt lik Simon faktiskt, det har jag nog sagt innan. Lite mysko fråga den som trodde att han inte va pappa....men du verkade inte ta illa upp iaf=)

Ha det bäst!

Postat av: Denise Ännu en mammablogg!

Publicerad 2010-04-19 00:44:11

Du är jätt söt ju :) Tänk om man kunde vara så vacker utan smink ;)



Men du, en undran... På bb och MVC sa dom till mig att man inte fick ha tampong på 3 månader eller 8 veckor, minns inte riktigt men iaf, pga risken för livmodersinflammation, vad sa dom till dig?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-19 01:31:37

du är PINSAM! hur kan man lägga ut sig själv som du gör! finns inge mer privat eller något så fint som att föda barn tycker att man ska uppleva de tillsammans med sin partner samt familj! Inte dela med sig till hela världen! tycker du förnedrar dig själv.Har du tänkt på barnet?? hur ska hon uppleva detta när hon växer upp? för de som du har lagts upp kommer aldrig försvinna.

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-19 07:24:47

haha! du är söt!

Postat av: Therese

Publicerad 2010-04-19 10:18:27

Gud vilken härlig video :) din blogg e grym! Hoppas allt är bra med dig och familjen kramar Therese

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-04-19 12:25:15

Fan va du är skön :D:D JÄTTEKUL med videoinlägg, hoppas det kommer flera, hihi :D

TUSEN KRAMAR !

Postat av: emma

Publicerad 2010-04-19 12:33:34

haha roligt och gulligt inlägg :) folk ber mig videoblogga också, får väl försöka snart :p gjorde också ett när jag var dunderförkyld men sen fungerade inte min dator (kanske lika bra, haha)



Kram

Postat av: Louise

Publicerad 2010-04-19 16:15:51

Finns nog inte många som inte tycker om den verkliga sidan av dig ;) Jätte kul att du video bloggar! O grattis till lillan. Det där med namnet tycker jag var jätte kul att ni kom på, riktigt fint gjort av er! :)

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-04-19 16:16:56

Jag GILLAR! Du är SÅ söt och naturlig. Mysig röst också, har alltid gillat stockholmska:)

Postat av: karro

Publicerad 2010-04-19 16:30:54

åh va kul med videoinlägg :D

Å tack för svaret :p

Postat av: fanny

Publicerad 2010-04-19 17:05:48

Oh vad du är söt! du måste göra detta fler gånger :) du är så jäkla bra och du ska vara stolt över dig själv. lyssna inte på alla andra elaka kommentarer.. dem är bara avundsjuka. Du och simon passar perfekt ihop :) Ni är såå fina. Lilla familjen <3

Postat av: emma

Publicerad 2010-04-19 17:33:01

Åh vad du är härlig, tycker lätt du ska fortsätta med videobloggar, du är som gjorde för det, haha :D

Postat av: Fatou

Publicerad 2010-04-19 20:47:40

Du verkar fett skön..fler videobloggar hörru du..det här gjorde du bra! ;o) Grattis till Wilja, jättefint namn! Puss o kram

Postat av: Annika

Publicerad 2010-04-20 16:24:17

fin blogg vill jag börja med att säga, sen så vill jag bara skriva till den anonyma här uppe, vad hennes dotter kommer tycka om bloggen när hon blir stor är troligen "gud vilken otrolig mamma jag har som älskar mig så mycket att hon skriver om mig varje dag, vill visa upp mig för världen varje dag för att hon är så stolt över mig" jag tycker att du är otroligt patetisk som går på en människa som inte gjort annat än att längta till sitt barn skulle komma till världen och sedan älska sitt barn så sjukt mycket, fyfan för patetiska elaka kommentarer, ren avundsjuka!

kram!

Postat av: naiana

Publicerad 2010-04-21 18:51:49

DET ÄR VISST DIN GREJ ATT GÖRA VIDEOINLÄGG, FORTSÄTT MED DET!!!!



kram och negerkyss från chokladbit

/hon som du träffa på tåget

Postat av: Sofie, mamma till Felicia

Publicerad 2011-01-23 21:03:19

Bläddra igenom ditt arkiv nu efter att ha läst din blogg i ett halvår & fan vad härlig du är! :) Mera videobloggar! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela