Publicerad 2010-04-06 21:01:02 i Wilja 0-3 månader,

Jätte kul tjej jag är.




  

  

Vilket roligt sällskap jag är! Verkligen... Sätter på filmen, 30 minuter senare så sover både jag och Wilja! förstod ingenting när ja vakna upp och eftertexten hade börjat rulla å Steffi tog på sig kläder för att gå! ;D trodde kl va sex. Men 8 va den visst och älskling kom innanför dörren!

Här kommer lite bilder från vårt lilla troll idag.
Älskar att barbarapappa är TOK mkt större än lillan!

Postat av: karro

Publicerad 2010-04-06 21:16:23

du har nog världens sötaste flicka!! :D får inte nog av att titta på bilderna :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-06 21:46:36

Åh, sånt bäddsett har jag också köpt! :) Sängen ser så mysig ut och er lilla tjej ser ut att ha det riktigt gott! Var kommer barbapappa ifrån? Jag älskar barbapapa!

Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

Publicerad 2010-04-06 22:31:52

guud så söt, nu ser man verkligen hur hon ser ut, hon har ju mest sovit på dom andra bilderna :) toksöt va hon iaf :)



hurru du, ska vi försöka ses nästa vecka ? så du kan få sessans present som ligger här och väntar.:)



puss o kram

Postat av: Therese och bebis i magen <3

Publicerad 2010-04-06 23:43:43

Ååååh Patricia! Hon är ju så sjukt gullig eran lilla Wilja. Jag blir helt till mig. Måste vara helt underbart!! :D Jag längtar tills jag har liten här jag med.

Massa kramar till er!

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-04-07 00:08:39

hihi man får vara trött ;)



vad har Wilja för storlek nu?

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-04-07 09:07:09

Hon är ju så sööt :D liten tjej :)

Postat av: mikaela

Publicerad 2010-04-07 13:06:10

men åh vilken söt bebis ni tillverkat! :) bra jobbat ;p

Postat av: Gudmor!

Publicerad 2010-04-07 19:05:14

Älskar hennes karatekid ställning med armarna "muckar du med mig lr?!" :D Söta lilla trollet!!! :D Ska nog ner och hälsa på pappa igen redan nästa helg baby, måste få lite miljöombyte!! LOVE! <3

Postat av: Therese

Publicerad 2010-04-07 20:31:30

Jo jag vet... försöker att alltid vara positiv och glad men ibland blir det bara för mycket.. Tycker det är så jobbigt att tänka på allt. Hur det kommer bli med vårdnaden, får inte robin delad vårdnad från dag ett så kommer det bli ett jäkla liv... han har snackat om att han tillochmed kan gå till rättegång med det hela då.. att jag ska lämna ifrån mig liten hos honom och hans flickvän.. det är så mycket ibland.. men får se hur allt går!



Kan förstå det hehe.. Blir en sån omställning.. Men det måste vara helt underbart att ha henne hos er nu! :)



Ja, det tycker jag verkligen att vi ska göra! Måste få träffa dig och lilltjejen! Massa kramar!! :)

Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

Publicerad 2010-04-08 00:35:02

tack tack söta du :D

skorna är köpta på stadium för 300 kr :)



hihi ja det tror ja säkert, ska bli kul att se henne i verkligenheten. och dej då förståss :D



du kanske inte har lust att ses på tuben där det är massa barn o så.. men nästa tisdag i stan på en mysig fika bara ?

men du vilket nummer är det du har nudå ? eller ja skriver mitt nummer i e-postadressfälltet så kan du sms:a mej så ja har ditt nummer också enklare att höras så :)



pussa på skutten och hälsa simon

puss o kram

Postat av: Emma, [email protected]

Publicerad 2010-04-12 17:44:45

Hej!

Jag måste säga att jag tycker så mkt om din blogg. Wilja är så söt!

Det är så intressant att läsa och kolla på fina bilder.

Var en kusin till mig som tipsade om din blogg och nu kan jag inte sluta att gå in och kolla :)

Jag är gravid och beräknat datum är på tors (15/4)

Jag har fått så mkt tips och hjälp av dig så du kan inte ana, stort tack för det :)

/Emma



Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela