Publicerad 2010-04-04 19:01:41 i Wilja 0-3 månader,

HELT INSANE!!




5 dagar efter förlossningen ser jag ut SÅHÄR!

Helt jävla galet, ställde mig på VÅGEN hemma hos Pappa idag. Sa ju de, ska ställa mig på vågen varje Måndag nu för att se hur mkt jag har gått ner. Men mina ögon fick en chock! trodde verkligen inte att det va sant.

Sista vägningen på sjukan så vägde jag: 69.5 alltså, EXAKT 9 kg mer sen inskrivningen då jag vägde 60.5.

Idag ställde jag mig, och GISSA! 61.9 så... Jag har alltså 1,5 kg kvar att gå ner innan jag är tillbaka där jag starta. Men nu ska jag ner till 55. SÅ önska mig ALL lycka nu! :D

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-04-04 19:19:35

Guuuuuuuuuuuuuud, du är ju hur läcker som helst redan! ;) Sådär vill jag också se ut efter jag har fått barn, haha :D

Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Publicerad 2010-04-04 20:13:18

Sådär var det för mig med bägge gångern sen tog det en vecka och jag var nere på min normal vikt TYVÄRR! Jag som ville behålla vartenda kilo men inte det. Surt.

Postat av: Belinda

Publicerad 2010-04-04 20:35:00

Så ser man ut när man är 19 år och fått barn bara dagar innan, kroppen hämtar sig lättare, så är det bara, jag fick mitt första barn när jag var 32 år och såg INTE ut så där bara dagar efter förlossningen. Jag har fått kämpa i 1 1/2 år innan jag gick ner i vikten jag hade innan jag blev gravid. Så var glad :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-04 20:41:14

vad underbart att bara gå upp 9 kg och sen bli av med det lika fort! Jag är två månader kvar på min graviditet och har redan gått upp 15 kg! Det är sånt man får ta och i det stora hela är det ganska obetydligt, men jag hoppas jag har samma tur som du och blir av med det fort! :) Jättefin mage redan ju, man kan inte låta bli att bli avundsjuk.

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-04-04 21:19:36

Är ju bara så glad för din skull =) Det finns ju ingenting större än det här!



Jag tror jag skulle kunna ploppa ut hur många som helst bara för att få uppleva den lyckan om och om och om igen! =) Vill ha många!



Ser ut som ni har det underbart just nu och det kommer nog inte bli en match för dig att gå ner till 55, amningen bara gör så man RASAR. kan typ äta vad som helst utan att gå upp. Haha, kommer typ amma i 5 år bara för det! =)



Ha det underbart!

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-04-04 21:43:28

härligt. hoppas att man går ner sådär själv. :D

Postat av: Denize - Mamma till Emilia & Liten i magen

Publicerad 2010-04-05 11:38:35

Jag säger bara en sak: AVUNDSJUUUUK! :D Vill också se ut sådär. Efter fem dagar dessutom!

Postat av: nathalie - gravid vecka 24

Publicerad 2010-04-11 12:31:26

Hur mycket har din kropp återhämtat sig nu?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela