Publicerad 2009-09-28 12:08:48 i Mina tankar,

DEEEL 3.


Patricia är för söt asså, hon förklarade för mig nyss att jag inte ska bli sådär som jag kan bli ikväll. Jag LOVAR!

Sen har hon också sin teori om vem jag kommer ha barn med inom 5 år och det roligaste är att det aldrig någonsin är nåågon som kommer hunna gissa vem hon tror. My secret ;) Isn't that ironic?



Vi tar hand om varandra, <3

2009-05-17

Igår var en riktigt intressant afton. Vi var hemma och chillade väldigt länge, drog in till stan och Snaps för ett glas vin och chilla bara. Där träffar vi några killkompisar som vi känner lite smått... Sen kom det en massa andra folk så vi satt där med dom och hade trevligt tills psykobruden kom..

- Heeeej! Det är ni igen, har ni raggat upp dom här också?!
- Ursäkta?
- Ja ni raggade ju upp mina killkompisar sist vi var här också..

Då vill jag poientera att det hon menade med att "ragga upp" var att hennes killkompisar tydligen hellre snackade med oss än henne, vafan hon var ju bitter vad tror hon?
Sen går människan och snackar en massa skit hos Niklas. Om allt som vi gjort och inte. Men asså har träffat människan en enda gång i mitt liv och inte sagt ett ljud till henne! Sen iaf så fick hon reda på en liten detalj som gjorde henne oxtokig. Så Niklas och jag drog ut därifrån och sprang över hela medborgarplatsen, medans hon sprang efter och skulle döda mig. In på hotellet och gömma mig till Patricia kom och vi kunde ta en taxi därifrån. SKJUT MIG! Och vad säger människan när jag går liksom? Tur för henne att hon inte var där, jag lovar att jag hade nitat henne!

Iaf så drog vi till soap bar med resten av folket som var med på snaps. Satt där och sjöng med i alla dessa fantastiska klassiker som bl a "living on a prayer" jag har svin ont i halsen idag kan tilläggas..

Sen träffade vi några andra as sköna människor, där vi pimplade champagne för för pengar som ligger låååångt över min inkomstnivå, men bjuds det så bjuds det ;)

Idag har vi varit och ätit i trosa med Patricias föräldrar och bara tagit det lugnt. Nu blire middag á la Patricia och sen lägga mig och dö ett tag. Galet trött är jag iaf !

Sen när vi skulle hem med saltsjöbanan så fattades det tydligen en kupong på Patricias biljett, och han ville ha 12 kr, vi hade bara 9 kr på oss. Så då fick vi inte åka med mer, fick gå av och sitta i saltsjö-duvnäs i 30 minuter i väntan på nästa tåg. Sluta vara så bittra alla konduktörer! Det är inge roligt! Och Patricia är min gangster ;)

Xoxo


2009-05-01 afterwork = Whiteroom.

Kom igen, lugnt vare här. Onsdagen bjöd verkligen på en hel del överaskningar skulle man kunna säga. KAOS räcker inte ens denna gång. White room, champagne och en hel drös med makalösare. Kalabalik på riktigt. Melki vart utslängd för pga att han hade linne på sig och vägrade sätta på sig en cardigan.. Vi gillar stureplan, eller inte. Vart bjuden på mat av mig förra säljledare på max, den tackar vi för och sen en taxi till sovplatsen. 

Kvällens skönaste är :

- Men Patricia! Vart ääär du? 
- Men Mimmi.. Jag mår sååååååå dåligt.  
- Jaa men jag då? Vart ska du?
- Men MIMMI! Jag mår såååååå dåligt.

Älskar dig gumman lilla ;)

Igår vare valborg. Patricia hamnade tydligen i lite tjafs med Polisen för att hon vägrade säga vem som köpt vinet? Asså seriööst, skit i Patricia som är 19 och får köpa vinet själv om ett år och gå på småungarna som står vid elden och dricker cider. Dom får inte ens ha sex lagligt.

Jag var väldigt bitter igår, hela torsdagen var katastrof med blod svett och tårar.

Men grabbarna som slog upp ett partytält mitt i skogen bakom skolan asså! Älskar idéen, vi räknar med en uppföljare isommar?

Xoxo
2009-06-02
Hemma på svenskmark igen!

Då var Patricia och jag på säker svensk mark igen. Nyss hemkommna efter timmar av bilköer från arlanda. Resan har varit.. Eh.. Jag vet inte vad man ska kalla det riktigt.

Tisdag Så landade vi på Zakynthos. Tänkte väl att vi har tur och hamnar i stan liksom.. Men ICKE! en full buss med 50% 50+are och resten under 25 till ett litet hotell mitt ute i ingenstans. Alla dom lite yngre fick panik så vi var många som funderade på om vi skulle dra och byta hotell eller så. Men alla stannade så man har väl inte roligare än vad man gör sig. Så första kvällen träffade vi två tjejer från Leksand, 3 grabbar från dalarna och ett par ifrån boden. så vi drog till en resturang och käkade. En klassisk greksallad stod på menyn. Alla blev kalas fulla och hamnade till slut efter en tur med häst och vagn i baren på hotellet med en massa shots (shots bjuds det vilt på vill jag lova) Sen vare efterfest på våranbalkong. Där vi träffade några killar i rummet brevid oss och GISSA vart dom jobbade? CITYSÄLJ I BORÅS! Skjuuut mig i huvudet. Riktigt bra uppstart iallafall!

Onsdagen Vaknades ju av en rejäl baksmälla. Sen vare stranden hela dagen och på kvällen var det ju final i fotboll, Barca mot manchester! Och jag och Patricia körde. Det roligaste med Grekland är att redbullen tydligen var väldigt dyr vart jag informerad om i baren så det var alltså 80/20 drinkar.. Sen fick vi ju skjuts hem till hotellet och grejer så vi slapp vandra upp i bergen en gång till.

Torsdagen så hyrde jag och Patricia en varsin moped! HUUUR kul som helst, brände på som tokar längs dom grekiska gatorna. Vi var ju värsta ligist gänget, 6 stycken mopeder som brände runt som bara satan. Höll på att krocka med en galning som körde ut precis framför mig, men jag lyckades rädda mig själv väldigt bra där faktiskt! Sen på kvällen var det häng med citysäljarna för hela slanten. Tok kul kväll det med. Strandpromenad och sen var vi på balkongen lite väl länge på natten...

Fredagen fick en bra start med utskällning av personalen på hotellet eftersom vi tydligen fått en heeel del klgomål kvällen innan.. OPS! Sen så skulle vi ut på en ny moppetur ner mot zakynthos stad, och jag skjutsade Patricia på min moped... När vi låg lite efter hade alla stannat längre fram vid en mack. Och jag stannar och ska svänga höger, vips så är det två stoooora bussar 30 cm från mitt bakdäck på moppen, Johan, Erik, och alla var helt shaky och trodde vi skulle bli blodbad.. Det var bra nära där.. Senare fick vi också ett litet varningsbrev från apollo att om detta skulle upprepas såvar vi tvungna att lämna hotellet. Gissa om vi knappt vågade snacka resten av veckan. Sen på kvällen var dom flesta lite avtrubbade så jag och Johan drog ner till en liten bar och spelade biljard. Och gissa om jag briljerade! OJOJOJ! Var helt chockad själv alltså!

Lördagen Var lugn till en början. Strandhäng och senare på kvällen drog jag och lite annat folk in till Laganas. Det var gaaaalet, tokfulla bartender som jag är ytterst tveksam och dom gick på bara alcohol, dom avr inte riktigt med i matchen. Största nattklubbarna jag sett, massa gratis shots och det var bara galet kul.

Söndag var ju bara en enda stor frossa för mig.. vaknade halv 11, somnade på stranden klockan 12 och vaknade klockan 3.. Kom till hotellet och somnade igen klockan 5 och vaknade halv 9.. somnade halv 12 sen på kvällen.. Frossa som heter duga!

Måndagen Var tok lugn, stranden, lämna tillbaka mopederna och sen så började mitt skinn trilla av.. Jag menar TRILLA AV! Hela axlarna är avskalade. SUUPER sexigt ska ni veta, får väl hoppas att det ordnar upp sig iaf ;)

Landade på arlanda förut och nu är jag bara tok trött! Ska plugga lite och sen så blir det sova för min del. Har träffat otroligt mycket kul människor och haft en suuper mysig resa ;) Blir lite greece reunion snart.. för några av oss iaf ;)

Xoxo
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela