Publicerad 2009-10-05 20:55:25 i Magbilder med Wilja,

Nu är jag nöjd!<3


Nu är allt äntligen som de ska, Pappa är hemma, lillbebis är nöjd och fått mat i magen! rummet är städat, luktar gott och har en massa ljus tända. En nyduschat älskling, nu fattas de en kopp varm té, en varm filt och balkongmys en stund. Slå på en film, lägga armarna kring älskling och njuta av att bara vara vi tre.

Har också tänkt på en sak. Efternamn! Ska lillbebis heta Brandén som Pappa, eller Lindh som mamma? Hur gör man de här?

Lite förslag på en pojke:

Lowe Brandén, eller Lowe Lindh.
Wilde Brandén, eller Wilde Lindh.
Johannes Brandén, eller Johannes Lindh.
Mileon Brandén, eller Mileon Lindh
.

Leija Brandén, Leija Lindh.
Maja Brandén, Maja Lindh.
Cornelia Brandén, Cornelia Lindh.

Postat av: soppe

Publicerad 2009-10-06 09:04:13

Jag fick heta både mammas & pappas efternamn när jag föddes, tycker de är suveränt. För sen när ungen blir 18 får hn välja själv vilket efternamn hn vill ha. Eller behålla båda :)

Postat av: Cassie

Publicerad 2009-10-06 11:28:41

hehe det är ju inte mina räkningar :P de är min blivande svärmors räkningar :P hon har skadat sitt knä så får hjälpa till lite även om man har tusen andra saker att göra.. :/..



ne jag är sjukskriven :) sen efter mamma ledigheten så blir de väl antingen jobb eller plugg har inte direkt bestämt mig än. sj då? =)

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2009-10-06 11:40:16

Vår dotter heter bådas :)

Det kände vi för!

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2009-10-07 11:11:21

Vår lilla har mellannamn och två efternamn. Inom en framtid blir det nog att det övergår till ett efternamn :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela