Publicerad 2009-10-07 18:35:56 i Livet i Gnesta,

Myskväll nalkas.


Efter att ha läst dom två senaste gravidtidningarna som kommit ut i butik, ätit lite mat. Sneglat på bebissaker på internet, och väckt en pojkvän ur han skönhetssömn så sitter jag här.
Han fick panik, och skulle PROMT ha äppeljuice, vem har cravings i detta förhållande? Så han sprang ner till ICA.
Med på listan fick han frukt och lite naturgodis. Tänkte slå på en film, rainman har inte sätt den?

Sen sitter jag fortfarande och överväger vaccinet eller inte, hur ska ja göra? Å vem vet om de kommer biverkningar om ett år? de är inget dom har testat. Känner mig så kluven.. Och jag är inte så rädd över detta över huvudtaget. Dock, IFALL man får de, och de går illa. Vill ju ta hand om min lillis..<3

Vad gör ni ikväll?
Någon som har tips på inredningssite på internet där de finns för barnrum?

Kan beskriva vad jag tycker om.
Älskar den lantliga, moderna känslan i ett hem. Ljusa färger, dekorerat med starka detaljer.
Svartvita tavlor i vita ramar.

Stålkrukor med gröna blommor i, levande ljus. Romantiska inslag!
Stilrent, hatar saker överallt. Vill ha de 'rent' och prydligt, men ändå inte stelt.

Vitbetsat grangolv, lite tyngre möbler i mörk ek tex. Och sen det moderna på!
Snirklande texter på väggar i mysiga och betydelsefulla ord.

Förstår ni mig? :D

Postat av: Sofia - 19 & Gravid

Publicerad 2009-10-07 19:24:03

Jag ska inte vaccinera mig. Punkt.



=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela