Publicerad 2009-10-11 13:51:46 i Livet i Gnesta,

Lördag


Gårkvällen blev inte riktigt som ja hade tänkt mig! "/ skulle på kalas i stan, men sen satt jag och kollade in tågen till stockholm och hem.. Å då hade ja fått leka me alla endast i två timmar! :(
Så de blev det inte.

Men gick och simmade i 40 min ca! Sen så ringde jag kära syster och fråga om lilla Moa ville följa med på bio!
Och efter ett par glädjevolter hemma hos gosia så åkte jag till Järna.
Hämta lillskiten! Sen iväg mot Heron. Ett äventyr att bara ta sig dit kommunalt? Men de gick!
Simon kom och mötte upp oss där.
Sen blev det snabba ryck mot Mc donalds då jag lovat Moa en happy meal.

Smussla ner all mat i väskan!^^ och iväg mot salongen.
3D fattar ni va KUL hon tyckte det va? ;) Så, filmen va sjukt rolig! rekommenderas, oavsett ålder.
Sprang därifrån till bussen mot älvsjö, och va i Södertälje där sissi hämta upp moa halv tio.

Blev ett tåg ner till ödemarken igen, och en massa mys med älskling.
Kyssar, sömn, ont i magen, å allt som hör till.
Gonatt sa vi!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-11 18:42:47

Ah okej, så då kommer inte bebis kännas lika mycket utanpå eller?



Vad skönt att simma, var simmar du? Kostar? En jäkligt bra träning, och så himla mysigt, det är liksom en jobbig träning som inte riktigt "känns" just under tiden, skillnad att dra ut & springa, då får man ju flåsattack..



Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela