Publicerad 2009-09-01 00:07:18 i ,

Första inlägget på September månad.





Så då är man tillbaka i flickrummet hemma hos Pappa efter 2 dagars tokflytt! Och ni som vet så är detta rum olagligt. Lovar att jag har haft en större garderob! ;D Och allt som finns i detta rum är då en säng och en TV.
Tror Pappa tycker det känns lite läskigt att ha mig hemma igen, massa kläder, smink och liv hela tiden. Ska försöka hålla mig undan så han inte skräms stackars! men lite roligt tror jag nog han tycker det är.

Igår så va systers man robban en ängel, kom upp till stockholm och hjälpte oss med flytten, tack!
Skulle inte gått annars, men iallafall, massa krångel med sängjäveln, för stor! gick inte ut på nått sätt.
Tänkte kasta ut den genom balkongen! med snören såklart, å hiva ner den. Men icke det heller!
Och vi hittade ingen insektsnyckel, men till sluut i den tomma lägenheten så fann Simon den! :D Å sängen kom ut.
Sen begav vi oss i vår superstora buss ner mot dom djupaste skogarna, och landade på Platåvägen igen.
Gick ner och hyrde filmer, och bara somnade till. Underbara du! <3

Imorse så vaknade vi runt 10.00 och gjorde oss klara, pappa skjutsa in oss till estockholmo! städkärringen va på G. Tog mindre än 1 och en halvtimma och städa ur hela lägenheten, så jäkla fort?! isa ur kylen, alla skåp, ALLT! så hur i helvete kunde min lilla minietta i saltis ta mig fem timmar?! förstår inte.

Tog en sväng vid centrum/globen. Å hitta vääärldens goaste varmaste, mysigaste och bästa sak till lillbebis. Lägger upp en liten bild! å en tröja till Simon.
Sen va de dags för möte med Elin, gav henne nycklar, fick min depositon tillbaka, tack i kassan sa det!

Och därför så tyckte jag att min underbara pojkvän förtjäna en liten present eftersom att de e faktiskt han som står ut med alla mina hormonutbrott, min ilska, mina gnäll å allt som hör till.
Så till honom blev det ett par Navy converse!! :) så himla fina på dig älskling.

Så nu ligger vi här i sängen efter en heldag!
Å vet ni? vem är bäst på hela jävla oslagbar? JO för det är min pojkvän! biobiljetter införskaffa han sig också! :)
Stolt över den du är baby.

Ta-taa!
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela