Publicerad 2012-05-03 21:47:14 i De bästa av Bålsta! <3,

Tappat lusten..



Som ni märker så har jag nog tappat bloggstinget lite dessa senaste dagar!
Hoppas att de där innerliga suget smyger sig tillbaka snart. Känner inte att jag bara ska blogga för att jag måste! inläggen ska kännas äkta och inte pressade! :) Har haft så mycket dessa dagar! Varit ute och haft de bra, njutit av sol och varit med barnen.
Idag kom fina Ängla hit med sin bedårande lilla Varga! Haft en jätte mysig dag, Wilja har badat i sand mer eller mindre, Varga och hon har fikat tillsammans, haft lite tonårstjaffs! pizza har vi fått i oss. En BRA Torsdag!

MEN..
Jag tror mina töser har åkt på ögoninflammation båda två! Började imorse med Novalies ena öga, och nu på kvällen så såg jag att Wiljas börjat kladda! Nedrans! Ringde dagis imorse & frågade om de gått något där, men inte de. Men dom uppskattade att jag höll fröken hemma ifall att. Skit, sist Wilja hade de så höll de ju i sig i många dagar.. Sen är Wilja lite snorig, och de har märkts på henne idag. Inte riktigt i sitt fulla esse! Och sov en lång stund på eftermiddagen och blev rasande när Linus väckte henne.
Blev lite hämtmat från thaien också! Sen fick jag gott sällskap under kvällen utav farmor Gunilla som läst böcker för Wilja och busat med henne i sitt rum.

Imorgon är de helg, och nu är Wilja hemma! Så imorgon blir de eventuellt grillning & en extensions på förmiddagen.

Hjälp mig! Hur ska jag lägga in bättre inlägg?
Känns som bloggen blivit t r å k i g på riktigt. Och de gör så att lusten är ännu mindre!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-05-03 22:06:40

Hallå där! Tycker inte din blogg blivit tråkig på nått sätt, jag blir bara orolig när du inte skriver nåt :( följer den slaviskt :-) ! Hoppas ni får en underbar helg å slipper sjukdomar. Kram på dig

Postat av: Elin

Publicerad 2012-05-03 22:19:11

Säkert att det är inflammation? Två av mina vänner har legat inne de senaste dagarna för pollen som det tydligen varit jättemycket av. Lägg gärna upp fler recept! Det ser så piffigt och gott ut när du gör! Förslag på något vegetariskt?

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-05-03 22:19:51

Jag älskar iaf din blogg :) Läser den varje dag! :)

Kan du inte blogga om din vagn? Vill veta vad du tycker om fin åsna :D Nån bild med båda barnen i kanske? :)

Postat av: L i n d a . B l o m

Publicerad 2012-05-03 22:30:51

Fy sjutton vad trist om tjejerna skall bli sjuka :(



Annars saknar jag fina inlägg!! :) Hoppas du kommer tillbaka ordentligt snart :D Du sprider så mycket energi och glädje genom dina fina foton, Patricia :)

Postat av: Elin | Mamma till Tilda lily

Publicerad 2012-05-03 22:51:33

Hej! :-)

Jag har precis "hittat hit" och jag gillarverkligen din blogg, det känns väldigt.. äkta, eller vad man ska säga. :)



Hoppas dina flickor kryar på sig och att du hittar din blogglust igen,



Kram och trevlig helg ♥

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & fru

Publicerad 2012-05-03 23:49:24

Haft underbart mysigt idag! :) Jag vill se mera dagens outfit på dig och barnen! ;) <3

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-05-04 05:24:11

Stackarna, ögoninflammation smittar ju så lätt. Hoppas de snart är av med eländet. Och att du snart får tillbaka din blogglust!

Postat av: Jossan-mamma till Aleks

Publicerad 2012-05-04 06:02:54

Vrf väcker ni henne när hon Är trött och dessutom inte är i form?

Postat av: Tina

Publicerad 2012-05-04 07:13:48

Söta tjejen:) Du har ju en jättebra blogg och du skriver så himla mycket om er vardag så fortsätt med det.Trevlig helg!

Postat av: Ida

Publicerad 2012-05-04 09:27:48

Kan du inte göra ett inlägg om hur man får kärlekslivet att fungera med småbarn? :)

Postat av: Mi ♥ mamma till L & C

Publicerad 2012-05-04 09:33:41

Jag tror du får mer inspiration om du byter bloggdesign och förnyar med kanske en ny kategori eller en lista du ska göra i 10 dagar tex.. :)

Postat av: Pauline

Publicerad 2012-05-04 20:38:52

Wiljas leende och ansiktsuttryck alltså, så söt! Jag blir alltid glad när jag kommer in på din blogg och ser alla fina bilder!

Postat av: Madelene Holmström

Publicerad 2012-05-04 21:42:45

Man kan få ögoninflamation av förkylning också :) men så att de blivit bättre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela