Publicerad 2012-05-05 23:51:29 i De bästa av Bålsta! <3,

Flickorna tio veckor!




Haha! ♥
Wilja hade ett sånt fantastiskt ansiktsspel som liten, och har de ännu idag!
Här är mina flickor precis lika gamla.
Men lilla Wilja va 9 cm kortare än Novalie men vägde bara 300 gram mindre!
Mina tioveckors flickor.
Tiden går snabbt, de ser jag på den stora! herregud.
Stoppa för en stund.

Postat av: Josephine Westling - mamma till vira

Publicerad 2012-05-06 00:32:34

Haha jag dör så söta dom är!!!

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-05-06 05:24:52

Gud vilka härliga miner :-) Ja, tiden går så himla fort! Gäller att njuta av bebistiden för den är så himla kort egentligen!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-06 08:38:20

Du har lätt den bästa bloggen !

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & fru

Publicerad 2012-05-06 12:09:20

MEN ÅHHH!! gulli gull ungar! :D ska vi ses i veckan nått? :) vore mysigt! massa kramar <3

Postat av: Marie

Publicerad 2012-05-06 19:45:51

Fina döttrar du har! Och som du skrivit, Wiljas minspel är ju bara för underbart!

Postat av: Sabina

Publicerad 2012-05-06 22:49:41

Aw, så himla härliga bilder på Wilja, jätte söt!

Tycker Novalie påmnner mer om dig, speciellt dragen vid ögonen på sista bilden. Du har verkligen jättefina döttrar!

Postat av: Trees mamma i London

Publicerad 2012-05-07 02:04:08

haha såå charmig liten wilja xD båda två är så söta så <3

Postat av: Julia Gadd

Publicerad 2012-05-07 13:34:21

haha åå gud vad söööta!!:D

Postat av: Annika

Publicerad 2012-05-07 14:43:55

Gostjejerna! Söta Wilja vilken liten go dubbelhaka! :-)



Kram

Postat av: Martina l Ellas mamma <3

Publicerad 2012-05-07 17:19:48

Sv: Åh, tack så hemskt mycket för det fina. Ja, det vi var med om önskar jag ingen. Men denna gång var det inte vår tur, och vi får hoppas på bättre lycka nästa gång.



Jaha, åh, men vad bra, då har du min adress nu.. och hoppas att du fortfarande vill hoppa in lite då och då och läsa :)



Så kul att se skillnaden på tjejerna när dem är i samma åldrar. Man ser det på ett helt annat sätt då :)



Hoppas ni får en mysig måndagskväll. Kramar.

Postat av: Novembersara - i väntan på majbebis

Publicerad 2012-05-07 18:51:06

Haha alltså, ååh, bilderna på Wilja, såå sjukt söta! Ja, även på Novalie såklart, men Wiljas minspel är helt underbart!!

Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Publicerad 2012-05-07 19:44:34

Men gode gud vilka sköna bilder på Wilja! Jag blir helt varm i hela kroppen :) Novalie är ju självklart underbart söt hon med :)

Kram

Postat av: Emmasc

Publicerad 2012-05-07 19:51:47

Novalie är så galet likt sin pappa! :) Hoppas allt är bra med er, kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela