Publicerad 2012-01-10 20:34:46 i De bästa av Bålsta! <3,

Tack alla fina <3




Fina Rebecca kom till oss här i Bålsta idag, myste lite hemma innan vi gick iväg till förskolan
och hämtade hem en liten trött Wilja första dagen efter jullovet. Hon ville inte gå hem idag, utan ville sitta kvar och pärla. Hem och åt lite mellis! Sen kom Svärmor & hämtade oss.
Den försenade 18-månaderssprutan intogs och vi fick träffa den nya BVC-'tanten' som faktiskt var en herre. Jätte trevlig var han, och hade stenkoll på Wiljas tidigare kurva och hur allt stod till

Fröken väger nu 12.110 gram, och är 81 cm kort! ♥
Wilja fick även sin spruta! och oj så bra de gick, ett litet gråt efteråt men försvann såfort fingerdockorna kom fram.

Lagade middag när vi kom hem, hemmagjorda hamburgare m tillbehör. Sen så bestämde vi oss för att åka till de nyblivna föräldrarna (eller för 4 v sen). Fick gosa med den ursöta Dylan och behover av lillasyster stillades för ett ögonblick, dock så ville jag hemskt gärna få me mig honom hem.
SÅ LITEN. Att tiden går såfort och att man kan glömma bort denna stund.. herrejesus, n j u t a ♥

Wilja somnade i bilen hem! så har lagt över henne i sängen. Linus tränar, och mamsen kollar nätet.

Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

Publicerad 2012-01-10 21:07:25

hon växer ju så det knakar :D Så liten är hon ju inte :) Wilgot är någonstans över 90cm och han är stoooor kille och äldre :)

Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Publicerad 2012-01-10 21:20:53

Svar: De var supermums! Länge sen jag åt de också och sambon jobbade så tänkte att de är ju inte så jobbgit att göra, man slipper ju tså vid spisen en timme liksom. Bara slänga in i ugnen så klarar den sig själv!



Jo jag förstår att man blir nojig, blir själv nojig för att han inte ska må bra eller inte växer som han ska och så. Taack du är så fin du också! Kram

Postat av: Novembersara.

Publicerad 2012-01-10 21:25:10

SV; Men åh, tack goa rara du för din kommentar, nu kan jag somna med ett leende på läpparna! Kram!

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-01-10 21:26:13

skönt att det gick så bra med sprutan :D



Kramen

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-01-10 21:40:04

sv:Ja visst förstår du.. Helt otroligt va :)

Jag brukar aldrig hitta något direkt på Lindex då jag alltid tycker att deras kläder har för mycket tjaffs och plåtter på sig ;)

men den där gillade jag=)

Kul att du också gillade den=)

KRAM

Postat av: Elin

Publicerad 2012-01-10 22:10:35

Ja OM det var gott! Haha såg en öl tappas upp och då kände jag bara att det MÅSTE jag ha! hahah :D

Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

Publicerad 2012-01-10 22:42:12

kan inte kommentera inlägget här ovan. Härligt att du fick dig en tanke ♥ Jag läser för att vi har ändå träffats och jag har då följt dig ett bra tag. Ända sen du väntade Wilja :) Älskar att kika in här och jag älskar att du skriver så ofta. Jag hoppas INNERLIGT att du hinner med att forstätta i samma takt när lillasyster kommer. Jag hinner inte som förut :P



KRAM ♥

Postat av: Maria mamma till Tilde och Minnah

Publicerad 2012-01-10 23:16:02

hej allt bra lust att vara med i min tävling som avslutas i morron ?http://mariaenliten.blogg.se/2012/january/tavla-om-ansiksmask-och-harshampoo.html

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-01-11 12:44:19

Vilken fin bild!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela