Postat av: Ellinor

Publicerad 2012-02-08 11:47:00

Hmmm.... det ser ju ut som inslagningspapper. Men vad behöver du så mycket till!? haha

Postat av: Frida

Publicerad 2012-02-08 11:47:15

eftersom du fått så många olika BF datum så undrar jag bara vilket som sjukvården räknar efter?. jag menar... när blir du tex igångsatt? När är enligt din barnmorska 41+6? Undrar mest om det alltid är RUL som huggs i sten eller om man kan påverka med andra datum om man är mer säker på dom.

Kramar i massor och lycka till! Det är så härligt att läsa en blogg när man själv är i samma gravidvecka... känner precis igen mig i allt, sömnlösa nätter, näsblod, känslor och kramper.

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-08 11:58:46

ingen aning :)



sv: Alltså det är ju inte PISS varje dag, herregud tvåbarnslivet är ju för det mesta helt underbart. Men när dagar som igår kommer då INGENTING står rätt till så är det sååå tufft. Att ha S hemma på eftermiddagarna händer aldrig och jag tror det är där skon klämmer, jag saknar det.



Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-08 12:05:15

Hm.. Ska bli spännande att få veta för jag vet inte... :)

Postat av: Ida Johansson

Publicerad 2012-02-08 12:11:57

Vimplar? :}

Postat av: anna

Publicerad 2012-02-08 12:35:10

Tror allt att du ska göra en liten foto bok till.lillasyster och om ja har rätt så skulle de va kul om du la upp inspiration till det. Tyckeg boken du gjort om Wilja är så otroligt fin, skulle vilja se den igen.

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-02-08 13:11:55

Slår in paket? ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-08 13:27:23

Vimplar?

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-08 13:35:33

Är det massa roliga tyger ?:)



Jag ska snart införskaffa massa roliga tyger och sy kuddar och göra myshörna till Leia har jag tänkt :)

är det något du med ska göra nu?:)



Nyfiken =)



KRAMAR!!



SV:

Tack för din otroligt fina kommentar! Det värmer! <3

Postat av: Mysan

Publicerad 2012-02-08 14:15:16

Sv: absolut! Jag försöker skicka sms till dej. har du bytt nummer?

jag funderar på att ta ut mitt hår men vill inte besvära din rygg söt. Så jag läste i bloggen om nått nytt du hade prövat för att få bort vaxet och allt. vad va det? Berätta!



Hum ja vad kan du pyssla med! Kanske tapetsera nått fint? Kramisar

Postat av: Mia

Publicerad 2012-02-08 14:23:25

Viiiiimplar? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela