Publicerad 2012-02-08 07:50:30 i De bästa av Bålsta! <3,

Toner utav svart & vitt på morgonen.



Här hemma har morgonen startats med en pigg & glad liten tjej i nattlinne!♥
Idag så hämtar hjärtat upp Wilja och lämnar henne på dagis, tack underbara du!

Känner att krafterna efter inatt är rätt nere på botten. Sovit så illa! Vaknade vid 03, och va helt klarvaken fram till fem. När jag väl somnade så vaknade jag av att blodet bara spruta ur näsan! så sprang snabbt som attans till toaletten och satte in en propp, eller två. Somnade om efter en stund! Vaknade vid 06.40 av att Wilja gnydde på sig! Hade då lite blod i sängen och på fingrarna som jag måste missat att få bort! kände mig sådär lagom fräsch.

O N T  I  H A L S E N  . N U
Ja, & inte blir denna sjuka bättre här hemma! Wilja hostar inte längre, inte jag heller. Men för i tusan va ont i halsen de gör! hur länge ska man gå och va såhär smådålig? Kan de inte bara braka helvetet lös så vi får bli friska? Sitter iallafall här nu en sväng och dricker en STOOOR kopp varmt té med smak av rabarber & vanilj, mumma!

Är glad att lillasyster inte har dykt upp ännu på ett sett. Hade ju varit hemskt att föda utan att kunna använda näsan att andas med! munnen måste ju vara fri för allt skrik ;) ♥
Föresten! nu närmar sig vårat 1:a BF datum med stormsteg. Vecka 39 en dag som denna!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-08 10:20:28

Hade också världens förkylning när BF med Oskar närmade sig. Som tur var kom han inte då utan vi fick vänta både länge och väl så jag blev frisk.

Håller tummarna för att du hinner krya på dig!

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-02-08 13:13:46

Krya på er ♥♥

Postat av: Sara - Mamma i Juni

Publicerad 2012-02-08 23:52:37

Åh vad fin hon är! Krya på dig!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela