Publicerad 2012-02-12 20:16:37 i De bästa av Bålsta! <3,

Charmtrollet mitt.



Mitt lilla hjärta är hemma igen, och mitt hjärta är numera helt! ♥
Idag har det varit rätt tufft, känner mig lite små irriterad över att ha denna molande värk! De blir dock varken bättre eller sämre! Så ska inte klaga :) Har ätit gooood tacogratäng på kvällen! Dock så har jag bara pillat i maten, har småätit istället och druckit i massor.

Hade en trevlig kväll med Svärmor! Har dock setat och åmat mig mest.
Så jobbigt att inte ha känt detta under tidigare graviditet, vet lixom inte vad det är.
Här hemma så började de droppa och nått gick igenom byxorna! Men verkar inte vara slemproppen?! de är inte ljusrosa eller så, utan bara slemmigt..... men vattnigt?

To mucho information!
Men skönt om någon kanske kan tala om vad de kan vara.
Tror iallafall att lillasyster är här till nästa Söndag om dessa förvärkar fortsätter såhär!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-02-12 20:29:24

På blogg.se's framsida är du med på "mest aktiva" :D

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-12 20:39:30

såg att du är med på mest aktiva listan på blogg.se :) höru, jag tror fasiken att det är nära nu. Känner på mig det. Jag brukar vara lite synsk av mig ibland och idag har vart en sån dag jag känt att jag måååste kolla om du uppdaterat facebook eller bloggen haha. 16de är datumet (och jävlar dig om du inte sexar som faaan den dagen hahaha)



Fick en kall kår när jag läste att det droppade..fick mig att minnas när mitt vatten gick med Lo, skräääääckupplevelsen nummer 1.



Härligt att W är hemma igen ♥ kram på er!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-12 20:44:24

Oj här händer det grejer :)

Tro faktiskt att nåt ha startat :D

Va beredd!!! ;)



Många kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-12 21:23:16

Kanske e vattnet som börjat sippra...

Postat av: anna

Publicerad 2012-02-12 21:42:06

när ja väntade sonen för 3 år sedan så mådde ja konstigt o kunde inte riktigt sätta fingret på va de va. pillade mest i maten. vattnet började droppa kl. 21 o kl 6 på morgonen va han ute. min slempropp med sonen va inte rosa eller blodaktig utan mer som slem, flyttningsliknande fast tjockare.

hoppas och håller tummarna för att lillesyster tittar ut snart.

Postat av: li

Publicerad 2012-02-12 21:47:55

haha åh vad den där lilla tösen påminner mig om karlsson på taket :P det där smajlet på mittenbilden :D

Postat av: Johanna- mamma till 3

Publicerad 2012-02-12 21:57:40

Spännande! Det kan vara en del av slemproppen:)

Postat av: Jenny-mamma till en av varje i mars

Publicerad 2012-02-12 22:06:30

Vattnig flytning skulle jag gissa på. Har själv haft det hela graviditeten och varje gång jag får en tänker jag " var det vattnet som gick??!"

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2012-02-12 22:38:39

yyyyyyeeeeej håller tummarna att det är på g snart :D



kram kram

Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Publicerad 2012-02-12 23:59:58

Det låter som att en förlossning väntar runt hörnet. Molvärk hade jag någon dag eller två innan jennifer kom till världen. Nästan som mensvärk. Riktigt jobbigt. Var beredd jag tror lillasyster vill ut! :D



Kramar och lycka till! <3

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Publicerad 2012-02-13 00:34:27

Har en ny design på bloggen! Kika in och säga vad du tycker? :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-13 16:00:34

Säkert bara vattnig flytning, trodde först det var slemmisen när jag väntade min lilla. Fick en rejäääl överraskning 1 v senare då den RIKTIGA kom. Men efter det så tog det inte lång tid. Hoppas du får en fantastisk förlossningsupplevelse och den lilla som kommer titta ut mår bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela