Publicerad 2012-02-01 17:20:49 i Recept, mat & bakelser,

Bruna små skönheter.



Innan middagen så svängde husmor ihop lite kladdkaksmuffins här hemma!♥
Och ja, jag kommer verkligen r u l l a fram snart. Men sen är de STOP på onyttigheter! Just nu skiter jag blanka fan i de känns de som, har nått den punkten då jag hatar de jag ser oavsett vad jag gör.
Så vad gör en muffins mer eller mindre! :D mer att kämpa bort sen, men de ser jag bara fram emot.

Nu sitter vi som slagna hjältar alla i soffan och kollar på djungelboken! Wilja myser hos Linus och  jag har satt mig ner nu för en stund. Har hunnit med matlagning, bakning, legolek, springbus och killattacker.
Nu är mammsen trött, och ryggen säger: nej nej, sitt stilla.

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-02-01 17:31:26

Åh gud vad sugen jag blev på muffins nu!

Postat av: victoria

Publicerad 2012-02-01 17:55:49

mums, kladdkaksmuffins går alltid hem!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-02-01 18:32:19

Det såg gott ut :P

Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus ♥

Publicerad 2012-02-01 18:38:00

Iår fick Josefin ett par ralhp lauren :)

Men vikting är så bra eftersom de är smala och de är perfekt för josefins långa och smala fötter :)



tack tack, han har dock fortfarande feber <3

Postat av: jennifer

Publicerad 2012-02-01 19:37:25

Muuuuuuuuuums!!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-01 19:38:13

Mums!!

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2012-02-01 22:09:31

hihi det är så bra med våra bloggar. vi blir sugna på allt vad vi lägger ut.

bra att få tips av varandra. klockrent



pysss

Postat av: Janni

Publicerad 2012-02-01 23:11:11

Ni verkar ju jättenyttiga, äta varierat och baka sällan. Hello, kom igen när du är i min klass. haha! Då snackar vi att det är dags för skärpning!!



Hoppas du mår bra. Din fina mage är underbar, men jag vet att det är svårt att tänka så på slutet. Superfin är du ialalfall!

Postat av: Karolina, gravid i v. 36 ♥

Publicerad 2012-02-02 11:24:43

MUMS vad goda dom ser ut!

Ha en fin dag vackra du,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela