Publicerad 2012-02-20 08:21:51 i De bästa av Bålsta! <3,

1 Dag kvar! <3



Sitter och väntar på samtal från barnmorskan nu!
Ringde in nu på morgonen, missade ju tiden jag hade i fredags! Så ska se till att jag får komma in på en ny kontroll. Nästan 2 veckor sedan nu, så kan bli spännande & se om detta blir den sista eller inte:)
Solen skiner ute och gör humöret lite lättare känner jag. Ska in en sväng på Lindex också hade jag tänkt.

ÅH , verkligen längtar tills den dagen då jag vågar mig in med tåget till stan igen!
Känner mig rätt så jäkla låst här i Bålsta nu må jag säga. Att ta mig med vagn, en 2 åring och HÖGGRAVID in mot stora staden känns aningen riskabelt må jag säga! ;)

Imorgon är de den dagen vi väntat på sedan vi fick reda på att lilla bodde i magen!♥
De känns som igår, men samtidigt som de va flera år sedan.



Postat av: Trixie

Publicerad 2012-02-20 08:44:43

Så fina bilder, fin blogg! Spännande med BF snart, hoppas allt går bra! Kram.

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-20 09:09:42

Det ska bli kul å se när den vill komma ut, jag körde på som vanligt fast jag visste att lille man kunde komma när som helst, men då va han 12 dagar sen. Jag av mest orolig att vattnet skulle gå på Alvas kalas men han höll sig inne hela 7 dagar till =0) Jo så tänkte man va som skulle hända om den gick på dagis eller om man va hemma själv med dottern, för min BM sa att jag va tvungen å lägga mig å sen ringa ambulans för sonen hade rörligt huvud ännu & navelsträngen kunde hamna i kläm

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-02-20 09:29:38

Spännande !!! Lycka till :)

Postat av: Tina

Publicerad 2012-02-20 11:01:19

Vilken jättefin soffa ni har köpt!

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-20 12:50:23

lycka till ♥

Postat av: freja

Publicerad 2012-02-22 21:59:50

såååååååå söt lilla wilja är! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela