Publicerad 2012-04-11 11:26:00 i De bästa av Bålsta! <3,

Regn & Rusk!





Godmorgon ni underbara människor!
Utanför fönstret så är vädret helt grönjävligt, och lusten att gå ut och göra något ligger nere på minus.
Regn och grått! Vem tog med solen och försvann? Ge hit den på direkten!
Wilja är på dagis och mamma och lillskiten gör så lite som bara möjligt. Vi har duschat tillsammans och myst en hel del i sängen! städa tänker jag inte heller göra idag, de får helt enkelt va!
Idag så är Novis en riktig liten tjurskalle! inget duger åt lilla fröken! Bara om mamma bär, annars blir det katastrof. Så ja! vi har intagit soffläge iväntan på att storasyster kommer hem. Är så glad för att hon har sina 15 timmar i veckan! hon hade verkligen klättrat på väggarna av att vara hemma hela veckorna!

Inatt hände något snopet!
Wilja vaknade till vid ca 00, så jag gick in för att lägga om henne! Men mamma la sig i Wiljas säng, och poff så sov vi båda som stockar! Vaknade efter 04 och insåg att jag låg kvar i hennes lilla säng med Wilja omkring halsen! Ut sprang jag för att kolla till, men både Pappa och lillan sov som klubbade sälar. Han hade varit uppe och gett henne mat, hade inte hört ett knyst! :D

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-04-11 11:59:21

Fin du är i håret!! :)

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-04-11 12:41:00

Ibland är det helt okej med soffläge och att inte göra en massa måsten och borden jämt :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-11 12:54:24

sv. Det tycker jag du ska göra!! Få i sig vitaminer på ett gott och enkelt sätt :)

Postat av: Mandy& River

Publicerad 2012-04-11 13:06:09

Så fin du är ungen :) så vacker i nya håret :)

Postat av: En tonårsmammas dagbok!

Publicerad 2012-04-11 13:24:58

Otroligt fina bilder på er båda två! =)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-04-11 14:40:15

Så snygg du är :-)

Ser så sommarfräsch ut :-D

Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Publicerad 2012-04-11 15:03:59

Fina bilder på er ! Skönt å få sova ;) kram

Postat av: Emelie-mamma till Wilde

Publicerad 2012-04-11 17:45:23

Riktigt snygg du är i håret

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-11 19:55:58

Det är skönt att låta saker va ibland! Jag hade dock en sovgris här hemma idag så har fått städat hela huset :)

Är också glad över att man har 15 timmar, tror att det gynnar syskonet att ha något som är "bara deras eget".



Sv: Förstår inte heller hysterin! Om du vill jobba så ska du ju göra det. Om du går hemma och mår dåligt över det så kommer inte Novalie att må bra heller.

Och som du skriver så är man mer avslappnad med barn nummer två, man måste inte ha kontroll över allt. :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-11 20:49:17

Myspys! Så snygg du är i håret!



Stor kram! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela