Publicerad 2012-04-02 10:26:16 i De bästa av Bålsta! <3,

Pippilotta går mig på nerverna!


Wilja skulle ha hetat Emilina istället för Wilja!
Nedra unge, jag älskar dig men ibland vill jag slita av mig alla få strån jag har på skallen! Du gör MER hyss än vad din mamma hinner med. Jag blir galen! Igår hittade hon pennor, började rita på väggen.. ajabaja! Hon hittade ett limstift som jag själv inte visste att vi ägde, och målade våra fönster med.. På morgonen har hon hällt ut all jord från krukan i soffan! De tog en sekund, och jag hann inte.
Hon river & sliter i precis allt just nu, de enda jag gör är att skrubba och städa efter henne. Tala fröken skitunge tillrätta varje gång jag ser att hon gör några dumheter.

FYY! Men jag älskar dig ändå!♥

Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Publicerad 2012-04-02 11:01:50

Haha, oj vad jag inte längtar tills Emma är i den åldern :P

Postat av: madde

Publicerad 2012-04-02 12:57:21

HAHAHAHA känner igen det där så väl!

Man blir smått galen men så är det:)

Postat av: Nadia

Publicerad 2012-04-02 16:17:25

Hihi vad påkommen hon ser ut :0)

Här hemma har vi också lite hyss just nu och en del utbrott. Det är inte lätt att bli storasyster. Tur att dom är så fasligt söta!

Postat av: Mandy & River

Publicerad 2012-04-02 17:53:56

Känner igen det där :p man blir gråhårigt men det är ju underbart ;-)

Postat av: nathalie - medinas mamma

Publicerad 2012-04-02 22:13:34

sötnos!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela