Publicerad 2012-04-08 23:16:39 i De bästa av Bålsta! <3,

När alla är på plats.











Jag känner mig så hel som jag bara kan.
Varje gång Wilja kommer hem efter sin Pappa helg så är jag så full med energi, och lägger allt som jag bara kan åt henne! De är så jädrans kul. Och även om hon bara är borta i två dagar, så är det som att få hem en annan unge varje gång! hon har hunnit växa så mycket på dessa få dagar! :D eller så är de för att man har en liten hemma.... oavsett, de är helt obegripligt hur mysigt de är att få hem den lilla parveln igen. Lycka!

Dagen har spenderats hemma hos barnens favoriter! :) Ätit urgo mat, tog oss ett glas vin! Haft de jätte trevligt. Klippt hela familjen har jag gjort också! Wilja cyklade omkring på sin fina cykel som hon fått av farmor och farfar! mjooo... liiite stor är den allt! Men lika kul va de för det. Vid 20 så rundade vi av och begav oss hem för lite mer mys. Wilja va uppe sent idag, och somnade vid 21! Tur att de är röd-dag imorgon ;)

Trots min antipåsk känsla så måste jag nog säga, har aldrig haft en mysigare påsk!
När man har familj att dela den med, ja.. Då är det nog precis så som det ska vara.

Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Publicerad 2012-04-09 00:03:05

åh vilka mysiga bilder.

Glad påsk! Ser ut som ni haft en härlig helg.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-09 08:30:58

Sluta kalla Linus föräldrar för Wiljas farmor och farfar, du sårar folk! Det är Simons föräldrar som är farmor och farfar åt henne, tänk om!

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-04-09 09:43:33

Jösses! Vad folk kan bry sig! Man blir ju helt matt! Varför ska man särskilja folk så? Man kan väl vara farmor och farfar även om det inte är biologiskt? Man kan väl dessutom ha flera av varje? Vad gör det?

Ojojoj, vad vissa sitter fast i gamla mönster! Är det någon som ska tänka om så är det nog den personen som skrev kommentaren över!

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-04-09 09:57:27

Jätte söta bilder! :)

Postat av: Janni

Publicerad 2012-04-09 10:07:25

Fina familjen! Så stolta ni måste vara att ni fixat allt tillsammans :)

Du.. Skrikbilderna är uppladdade först nu. Hihi. De från skörtorsdagens kalas var bara en försmak :)

Vad tycker du? Puss i påsk

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-04-09 11:47:58

Du som har skrivit om linus föräldrar är ju bara för patetisk

Postat av: Nicole

Publicerad 2012-04-09 11:53:03

Åh, söta wilja, nova

obeskrivligt vad ni är underbara.

så himla fina hela familjen

Kommentera gärna min blogg också :')

ha en underbar dag kram på er!

Postat av: <3

Publicerad 2012-04-09 12:11:03

idiot... hahaha

Postat av: Lotta, Millebus & lill* i magen

Publicerad 2012-04-09 12:14:50

Vilken gullig liten jacka!! De finns så himla många söta vår jackor till tjejer!

Postat av: Fia

Publicerad 2012-04-09 17:23:00

Tror det är du som ska tänka om. Usch för dig!

Postat av: Frida - Mamma till Lloyd

Publicerad 2012-04-09 20:16:25

Vad fin du ar Patricia!

Postat av: Clara

Publicerad 2012-04-09 21:25:48

Världens finaste barn och bilder! Ni verkar ha det så bra tillsammans! Kram

Postat av: Sanne - bloggdesigner

Publicerad 2012-04-09 23:39:09

Är så glad att du fått en sån fin familj att dela ditt liv med, du förtjänar verkligen det!

Du har världens finaste flickor, och en pojkvän som verkar vara den mest snälla, omtänksamma och duktigaste både pojkvän och pappa!

Du är så jäkla värd det gumman, hoppas du vet det!

Kram till dig och din familj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela