Publicerad 2012-04-24 15:39:01 i De bästa av Bålsta! <3,

Mellismys i parken.












Mys♥
Jag & Wilja har verkligen haft en URMYSIG eftermiddag efter dagis! Först gick vi och kollade på hundarna.
(finns tre st hundar som är ute i sin hungård) och wilja älskar stå där och titta på dom :) Sen hade jag packat ner lite mellis till oss! Satt i solen och åt, busade lite. Nova sov i över en timma så Wilja fick ha sin Mamma för bara sig själv en stund, och jag kunde leka med henne och bygga kakor och åka kana :) Uppskattades väl kan jag lova! Nu kom vi precis hem, lite slapp i soffan & om en stund ska jag förbereda middagen.

Hatar nu när Linus har sena dagar på jobbet, sen träning direkt efter! så honom ser jag efter 22.. Inte alls så roligt :/ Likaså på Torsdag! Så jag måste få dagarna att gååå! Förslag?

Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Publicerad 2012-04-24 16:01:44

Åh vilken mysig dag ni verkar ha haft :D

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-04-24 18:05:54

Men gud vilka härliga bilder! Om man hade haft sånt väder :-)

Postat av: Moa

Publicerad 2012-04-24 19:27:01

Gud vad det såg härligt ut med sol och lek :)

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-04-24 19:59:24

Underbara bilder! :)

Härligt för Wilja att få lite egen tid med dig medan lillasyster sover, det är nog guldvärt i hennes ögon!

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2012-04-24 21:07:45

hihi snygga stövlar och mössa.

vira har lika :D

Postat av: Annika

Publicerad 2012-04-24 22:27:06

Mys på högsta nivå! Ibland sakna jag dn mmmaleig tiden. Då hade man mycket mer tid till övers för barnen. Skönt ändå att mina börjar bli stora...



Kram

Postat av: Elin

Publicerad 2012-04-24 22:39:39

Åhh så fina bilder! :) Sötaste barnen och snyggaste mamman :D



Åhh va gulliga videoinlägg du gjorde! Du får jättegärna berätta mer om hur du fixar bilderna så att du kan ha 3 stycken i samma ram med rosa runt om och så och sen förstår jag att kvaliten på dina bilder är 1000 gånger bättre än mina! men tycker bara det blir lite extra när du lägger upp dom!



Hoppas du har det bra gumman! :) kramar på er <3

Postat av: Karolina, mamma till My <3

Publicerad 2012-04-25 00:02:01

Mysigt! <3

Postat av: Tina

Publicerad 2012-04-25 00:46:50

Oj vilka underbara bilder och ni verkar ha haft det mysigt:)

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-04-25 10:24:33

vilka härliga foton :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela