Publicerad 2012-04-15 18:50:21 i De bästa av Bålsta! <3,

Favoritiserar? jomenvisst.



Snälla rara människa!
Jag ska inte ens behöva försvara mig.
Att jag 'favoritiserar' mina barn? Från vilken planet kommer du ifrån! Du kan då inte ha barn.
Klart att det kommit ut många inlägg och bilder på Nova under helgen, med en enkel anledning: WILJA HAR VARIT HOS SIN PAPPA! Och självklart blir det så att man tar kort på Nova OCH på Wilja? Herrejesus.
Favoritiserade jag magen då också menar du? Eftersom bloggen handlade mer om mig och magen än om Wilja!

De va det löjligaste jag någonsin hört.
Och arg som fan är jag också! Antagligen precis det du vill, men det skiter jag fullständigt i.
Att man ens säger så! Och anonymt, din fega idiot.

Mina flickor, som jag alltid skriver. Betyder PRECIS lika mycket för mig, och jag älskar dom PRECIS lika mycket!
Och härefter så kommer det komma upp PRECIS lika många bilder på Novalie som innan, och PRECIS lika mycket bilder på Wilja som det gjort innan.

Gå och lägg dig och vakna upp på bättre humör, och bli rakryggad! för det är du fan inte.

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-15 19:03:15

Vilka idioter du blir utsatt för. Helt vidrigt vilket folk det finns på nätet alltså. Usch!

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2012-04-15 19:06:20

att folk ens orkar kommentera sånt!!



less.



kram kram

Postat av: Emmelie, mamma till Ebba och Hugo

Publicerad 2012-04-15 19:06:45

Esch bry dig inte! De små är dessutom lättare att fånga på bild. Och man tar lite fler kort på dom eftersom dom växer så attans fort.

Ebba tex hatar när jag knäpper kort på henne oftast därför har jag fler bilder på Hugo förtillfället =)

Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Publicerad 2012-04-15 19:19:10

Herregud va patetiskt av såna människor! Klart man älskar båda barnen lika mycket.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-15 19:20:12

Jag undrat varför du ens väljer att publicera såna kommentarer. Du har ju makten över din blogg och det är väl inte kul att titta tillbaka i bloggen och se alla dessa elaka kommentarer och se dig själv sitta och försvara dig? Ta bort såna kommentarer direkt, låtsas om som om dom inte finns. Dom som skriver så får vi precis som dom vill när du publicerar dom och även svarar på dom. Om såna kommentarer ständigt raderades så skulle det bli bättre stämning här inne och dom skulle till slut tröttna! Tänk på det :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-04-15 20:15:05

Haha, jag kan inte göra annat än att skratta åt att folk ens kan få för sig något sådant!

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-04-15 20:19:21

Ja du, är det inte det ena så är det det andra - folk hittar alltid något att klaga över och anmärka på tyvärr.

Postat av: G.O.S

Publicerad 2012-04-15 20:48:14

åh no jo men tyvärr finns det nötter till allting och anonyma jajamensan...

Nä ge dem inte plats på din blogg det är ju DIN blogg..

Postat av: G.O.S

Publicerad 2012-04-15 21:03:43

nu har jag läst lite om eran jobbiga resa när lilldamen vart så sjuk..

Tycker du ska om du inte reda har bett om att få ut alla journaler från vc och därefter.. du har RÄTT till dem.

Och förstår verkligen INTE hur de har MISSAT RS viruset med alla blodprov m.m. de hade tagit på stakars bebisen... fy fy..



Härligt att allting gick fint fint för tjejen.

Postat av: Jozzan

Publicerad 2012-04-15 21:09:36

Bry dig inte om det dom skriver som kommentar. Dom är inte värda din tid som det tar för dig att skriva inlägget.

Postat av: Eva

Publicerad 2012-04-15 21:51:03

Förstår inte varför vissa ska vara så bitter?! Det är ju din blogg och du väljer vad du lägger upp. Om dom stör sig på det behöver dem ju inte titta!? :)

Kram

Postat av: silvija

Publicerad 2012-04-15 21:58:11

Hej!

Brukar gå in ibland och läsa din blogg!

Bra=)

Har aldrig sskrivit förut eller kommenterat något, men vill bara säga att du ej ska bry dig om en massa elaka kommentarer, de e bara avundsjuka inget annat!

Fel att de inte ens kan stå för vilka de är.

Du gör ett jättebra jobb med dina tjejer, och du är den bästa mamman för JUst DINA barn.! Skit i vad andra säger de e inte ens värt att lägga ner energi på.

Ha de bäst!

Postat av: Susanne

Publicerad 2012-04-15 22:12:07

Lugna nu ner dig:) tycker du den personen förtjänar att ta din energi? Det e så många andra som älskar din blogg! Jag e inne här tex 4-5ggr om dagen för jag tycker du skriver jättebra! Men sluta ta åt dig av de negativa kommentarerna...de e bara låga människor som håller på så. Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2012-04-15 22:14:28

Att man ens orkar kommentera något sådant.. Du ska väl inte behöva hålla ställning på hur många gånger du lagt upp bilder på respektive dotter? Om det är vad man tror avgör kärleken till sina barn är man rätt korkad.. Kramar

Postat av: Marina, Damiens mamma.

Publicerad 2012-04-15 22:23:09

Någon patetisk människa som skrivit det. Tycker absolut inte favoriserar. Vilken männsika som helst med något innan för pannan förstår att du älskar din barn precis lika mycket. Precis som du skriver är det sjukt att du ens ska behöva försvara dig.



Skit i sådana dumma kommentarer även om det är svårt!



Kram på er !

Postat av: Malou

Publicerad 2012-04-16 05:15:14

Öh, hur fan kan man ens få det intrycket? Tycker du är hur tydlig som helst med att du inte favoriserar och faktiskt ger bägge uppmärksamhet. Herregud folk är helt jävla psyko!

Postat av: lisa

Publicerad 2012-04-16 07:54:56

men herregud, att folk orkar! du har ju ändå lagt ut miljoner bilder på wilja, när bara hon fanns. får du nu inte lägga ut bilder på nova? för då tror nån du favvoriserar henne! finns folk till allt!!!

stå på dig. denna människa har väl inga barn! :)

Postat av: kiwiberries

Publicerad 2012-04-16 08:23:34

tråkigt att folk inte har bättre för sig än försöka starta bråk. jättefina barn du har!

Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Publicerad 2012-04-16 08:57:54

Fy fan vilka folk det finns!! :(

Blir lessen när man får höra sånt där! Bry dig inte om dom. Radera kommentaerna. Men går det för långt så finns alltid polisanmälan!



KRAM

Postat av: Elin

Publicerad 2012-04-16 11:01:47

Åhh söta tröjan från Rebecca! :)



Men herregud vilken människa! Bloggen handlade ju först om WIlja tills lilla Novalie skulle komma till världen!MTycker du gör heeelt rätt! Det blir lika mycket av båda flickorna :)

Bry dig inte om alla elaka kommentarer som är så himla avundsjuka! Du är så jäkla mycket bättre en en braaa del här på jorden! Fan du är 2 barnsmamma redan nu! Och jag tycker det är så jäkla coolt ska du veta, så stark som du är hade jag aldrig klarat av att vara nu och dessutom ha 2 barn vid sin sida.. men däremot kan jag inte vänta tills mitt liv ser ut så som ditt :) inspirationskälla är vad du är :)

Postat av: madde

Publicerad 2012-04-16 12:04:05

haha gud så avundsjuka idioter det finns!

BRY DIG FAN INTE vad de än säger....Du får lägga upp precis hur många kort du vill på Nova och på Wilja det är BARA DU som bestämmer det!

Postat av: Carolina

Publicerad 2012-04-16 12:21:00

Hej! Hoppas att allt e bra med dig & familjen! Som dem andra, bryr dig inte om dem elaka kommentarerna. Stå på dig! Din blogg e underbar att läsa! Ha en fin vecka! Kram

Postat av: sandra & bebis i magen

Publicerad 2012-04-16 14:09:30

Men herregud vad folk verkar lägga sig i andras liv helt plötsligt.

Varenda blogg som handlar om barn, som jag går in på så är det anonyma fegisar som slänger ur sig skit!

Så otroligt fegt, onödigt. Hemska avundsjuka från dessa människor!



Du har jättefina barn, jag tycker om att läsa om er!

Fortsätta att vara stark, dom lär ju tröttna some day :)

Postat av: Susanne

Publicerad 2012-04-16 14:46:45

Hej Patricia!

Jag tycker du skall strunta i alla elaka kommentarer. Du verkar vara en toppen tjej med jätte fina små tjejer. Jag brukar läsa din blogg ibland och tycker att det är jättekul att se dina fina flickor växa till sig. Du hade ju verkligen en tuff tid när minstingen föddes. Så mitt råd till till (och jag är en gammal tant) fortsätt att njut och din familj och strunta i andra, dom är säkert bara avundsjuka på ditt liv. Massor med kramar till dig och dina tjejer.

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-04-16 17:45:34

Men varför läggar sådana idioter ens ner tid och läser din blogg? skrattretande!

Postat av: Olivia

Publicerad 2012-04-17 04:00:48

Är dem igång igen ?? Ett tips är att kolla ip numret så kan du kolla vilka dem är, och har jag inte fel så ska du kunna blocka folk genom ip adress. Men jag har kanske fel. Men stå på dig Patricia de är bara patetiska och skriver de en dum kommentar så svara inte! Bara ignorera dem då tröttnar dem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela