Publicerad 2011-09-20 08:52:28 i De bästa av Bålsta! <3,

- Sjukstuga!



Hemma, sjuka... Och ska kurera oss!
Fy, nu har vi åkt på den ÅRLIGA vinter/höst sjukan. Hostar ikapp jag och Wilja, näsorna rinner! Så jag ringde dagis imorse och sa att Wilja inte kommer komma. Många va sjuka idag! :/ BLÄH!
Dagarna blir bara så långa när man går hemma, men de behövs för att bli friska! Ut i den här blåsten så blir allt säkert bara värre.

TACK till alla fina kommentarer som jag fick igår om håret! :D gjorde så jag trivs liiiiite bättre it faktiskt.
Men som sagt, kommer ta LÅNG tid att vänja sig! När jag går förbi spegeln i farten o sneglar, får jag alltid gå tillbaka två steg för att kolla igen! :P

Postat av: JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

Publicerad 2011-09-20 09:36:49

sv: För att jag hade först beställt nails och sedan hittade jag träns och köpte det, så då bestämde vi oss för att sätta i allt så det blev tjockt o fint :D

Tack! Kramar

Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Publicerad 2011-09-20 09:41:35

Åh, vad fina ord :) Tack! Du är gärna välkommen ;) hihi.



Usch.. hoppas ni kryar på er! Denna förbaskade förskylning på höstarna... Kram!

Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Publicerad 2011-09-20 09:49:31

God förmiddag söta.Söt bild på er...Inger skoj att vara sjuk,,krya på dig.kram

Postat av: Nilma

Publicerad 2011-09-20 10:13:42

Usch och fy, ni får verkligen krya på er! Jag är också hemma och förkyld, känns mindre bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela