Publicerad 2011-10-25 18:12:15 i Bara Patricia,

- Bebismagarna, skillnad i samma vecka?




När jag ser dessa bilder från SAMMA vecka så tycker jag faktiskt inte att det är en sån himlans stor skillnad på magarna? Vad tycker ni? :D

Jag ska ju till BM på Fredag, då är jag i vecka 23+2.


Med Wilja i vecka 23+0 så var jag hos min barnmorska.
SF måttet låg då på: 25,
hjärta: 154
Viktuppgång på: 5.5 kg!


Tror ni att det kommer se annorlunda ut denna gång? :D Så kul att jämföra magarna och allt.. ååååh! längtar som en galning till på Fredag nu.

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-10-25 18:40:52

Jag tycker magen är lite lägre denna gång. Precis som min :) Det brukar oftast vara så andra gången :)

Postat av: Charlotte - Mamma & Gravid

Publicerad 2011-10-25 18:43:38

Gud så vacker mage du har, och så vacker mage du hade med wilja! Tycker du ser liiite större ut med wilja men inte mycket :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-10-25 20:29:25

Vilken är med vilken flicka?? Och bara undra, det stod att du är vecka 23+2 på fredag. Men på magbilden längre ner står det veckan 23+4??:)

Postat av: cammie

Publicerad 2011-10-25 20:34:27

tack så mycket snälla du =)

Postat av: helen

Publicerad 2011-10-25 21:20:55

lite svårt att se då du inte står lika rakt på första bilden men tycker magen ser mycket lägre ut på andra bilden. hoppas de går bra på fredag, jag ska dit nästa fredag och längtar lika mycket jag med :)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-10-25 23:31:30

Hmm, nej det var ingen större skillnad faktiskt :) Själv var jag stor med de andra tre barnen men nu är jag ENOOOORM! (men har "bara" gått upp 5kg - jämfört med 20-25 under de andra graviditeterna!).



Sv: Tusen tack! Kram

Postat av: HF

Publicerad 2011-10-26 07:45:35

PATRICIA! Var har du köpt de där ljusa beiga byxorna?!?! Jag måste snälla få veta:) sååå fina

Postat av: nathalie 17 år och gravid

Publicerad 2011-10-26 08:53:08

Du är väldigt fin i din gravidmage både med Wilja och med lillasyster!



Men du, jag skulle gärna vilja börja blogga. Eller jag tror det iallafall. När jag sitter och läser alla andras bloggar hade det varit jätte roligt om man hade haft sin egna att titta tillbaka i sen efter graviditeten och så. Så vad rekommenderar du när man ska börja blogga? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-26 11:56:31

Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Publicerad 2011-10-26 11:57:48

Råkade skicka en tom kommentar precis.. ops hihi.



Din nuvarande bebismage sitter lite längre ner kan jag tycka. Men så är det ju andra graviditeten. Du är dock helt otroligt vacker i din mage! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-10-26 12:55:18

Varför står de vecka 3 4 på bilden när du är i vecka 23? Haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela