Publicerad 2011-05-04 14:23:53 i Livet i Gnesta,

Påväg till stora staden!




SÅÅÅÅ...
Trött-mamma som INTE sover när jag har en hel morgon helt barnfri. Duktiga mig! klapp på axeln.
Börjar känna nu att ögonen svider. SUG! Och de e massa timmar kvar tills jag får somna igen. HJÄÄLP!
Ska åka in och hämta prinsessan på centralen nu! mitt lilla troll, såååå jag saknar dig! <33
Sen blir det tillbaka till Bålsta för en till kväll med mina hjärtan.

Uppskattas väl!
Älskar er, i mängder.

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-05-04 14:55:53

Haha fan va skön du är :D Utvecklingsstörd är du nog inte :D:D Jag tycker det va en asgrym beskrivning som Teresa lagt upp på sin blogg, det fixar du nog om du kollar där :P



Ja jag döör av HMs kläder! Shoppar ju IHJÄL mig där :P Ullared MÅSTE du åka till, det är så jäävla bra där :D SÅ billiga kläder och leksaker och, du får en halv kundvagn med grejer för 2 tusen spänn typ.. Där inne blir man galen, man kollar knappt priserna innan det redan ligger i kundvagnen! Det va ett tag sen jag va där (a), jag som är så kass på att uppdatera min blogg bara :D Haha!

Postat av: Therese

Publicerad 2011-05-04 15:19:09

Jag vill gärna ha lösenordet till den andra bloggen :

Kram / Therese (Thailand)

Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

Publicerad 2011-05-04 16:41:11

tack gumman!



Det är jag som har gjort min design, fast jag är ej klar med den ännu. Jag brukar göra lite designer och har några jag håller på med nu. Jag kan hjälpa dig om du vill ;)



Ja Vira växer så det knakar ;) Tider går fort.

Wilja växer på hon med.

Massor med kramar

Postat av: Annika

Publicerad 2011-05-04 16:48:16

Sv: ja men uppdatera har man ju inte alltid tid med, och dessutom har du ju din underbara dotter så då är uppdatering inte prio ett direkt! så det är inget du måste bli bättre på, det är så bra som det är!



Det du skrev, när du skrev allt som hände under alla åren i ditt liv, det var skitkul att läsa! hade vart kul att få läsa mer sånt, och dessutom är det så kul att se hur bra wilja och Linus kommer överens, så mer familje videosar och sånt:) annars är det toppen som det är! kram

Postat av: Fia

Publicerad 2011-05-04 18:24:26

Hej igen...:) Gör som du sa och skickar förfrågan om lösen, så jag försöker igen! Vill så gärna fortsätta få läsa din fina blogg.

Tycker du är modig, härlig och galet ärlig:)

Postat av: helena

Publicerad 2011-05-04 20:08:08

gud va du är snygg asså jag dör varför blev inte ja så fin :(

Postat av: Jenna

Publicerad 2011-05-04 20:42:12

Tack Patricia, vad söt du är :)Ja visst har han blivit stor, helt sjukt, men roligt!

Jag vet hur det känns att vara barnfri men ändå inte ta det lungt, men jag har blivit bättre på det nu. Att låta sig bara vara hemma och göra ingenting. Det behövs också! Såg att du ska lösenordsskydda. Skulle jättegärna få det om jag får :)

Kram och ta hand om er! Du/ni verkar vara på en bra plats nu. Vad skönt för er!

Postat av: Emeli

Publicerad 2011-05-04 21:00:46

Gillar komma hem från jobbet och se att du skickat upp så många nya inlägg :)Hoppas på att få vara delaktig i din nya blogg, följer din blogg slaviskt!



Kram

Postat av: nathalie

Publicerad 2011-05-04 22:38:14

vilken fin tunika du hade på dig, väldigt snyggt med skärpet på med :)

Postat av: Linnea från Göteborg

Publicerad 2011-05-04 22:42:03

Tredje gången gillt... :-) Jag hänger som sagt gärna med ett tag till i ditt och Willys liv. Du är en inspirationskälla!



fragalinnea(a)live.se

Postat av: nina - mamma till Ludwig <3

Publicerad 2011-05-04 22:58:32

Nä,mig slipper du inte :p Haha. Har följt dig o Wilja så länge så de skulle bli tomt på nåt sätt att inte följa er mer :) Ja,jag tror jag förstår. Ha en underbar kväll! Kram!

Postat av: REBECCAS

Publicerad 2011-05-04 22:59:29

Hej fina!

hoppas du fick mitt meddelande vill gärna fixa mitt hår :D

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela