Publicerad 2011-05-10 19:59:02 i Bara Patricia,

Mina revben?!




Efter graviditeten med Wilja så känns det som att mina revben har höjts med MINST 5 cm?
Alltså! se själva, hela bröstkorgen känns FLYTTAD! Mimmi sa att hon hade nått liknande, är det vanligt? :/
Ser iaf inte riktigt klokt ut!

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2011-05-10 20:56:39

Bröstkorgen tröjs ju under graviditeten, och min sticker också ut sådär, skitirriterande! Hoppas den går tillbaka men vet inte :) Hur fin mage som helst, kan inte tro att du verkligen varit så stor om magen, helt otroligt!

Kram!

Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2011-05-10 21:49:15

Sådär ser det ut på mig också när ja ligger ner. Gjorde det innan grav också.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-10 22:10:51

sådär har jag med! fast har inte vart gravid eller så, men har alltid haft "utstickande" revben, ser ut som jag har GIGANTISKA lungor :( min mage är aldrig helt platt från sidan :(

Postat av: nathalie

Publicerad 2011-05-10 23:10:47

min bröstkorg sitter också så högt upp, fast jag har inte fött barn innan, utan den bara är så högt upp :s

Postat av: jennifer, mamma till Anton

Publicerad 2011-05-10 23:12:27

Mina är likadana. Sticker ut när man ligger och står. Kanske inte så konstigt egentligen :P

Postat av: Frida

Publicerad 2011-05-11 11:55:11

Så är det med mina också, inte så kul.. de har liksom "töjts ut" eller vad man ska kalla det, precis som du visar o förklarar. SUCK! :P även om man blir riktigt smal kommer man ju som alltid va "stor" där haha så tråkigt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela