Publicerad 2011-03-15 09:21:29 i Livet i Gnesta,

Varför vill jag ha allt på en gång?


Det är så mycket som ska göras!
Men jag har inte miljoner händer, och verkligen inte miljoner gömda i plånboken.
De här med: en sak i taget kan ta och hoppa upp nånstans! Jag vill ha & göra allt på en gång, såfort dom kommer i tankarna, så SKA det ske. Den största nackdelen jag har kan jag lova! ;) nu nu nu och bara nu.
Inte om en vecka, men NU.
Men just nu kan jag inget annat än vackert vänta!
FAN så mycket jag önskar att jag hade tagit de där körkortet jag va på G att göra. Men icke! så blidde det inte.

Nu blir det att hoppa in i duschen, måste väcka Wilja! fan kl e snart halvtio? hon har vaknat kring halvnio varje dag nu i månader, så sovmorgon för henne också! :) och mamma är vaken? Den gillas & uppskattas! Lite egentid på morgonen är aldrig fel.

Blir en fika i centrum med Madde <3
Sen i eftermiddag vet vi inte vad vi ska hitta på! Skulle ju egentligen ha åkt hem idag.. Men de lockas lite att stanna hos hjärtat! <3 EN dag till. Sen i helgen är jag fullt upptagen med övernattning och skridskoåkning! <3

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-15 10:20:17

Jag är exakt likadan :) inte kul alls när det blir sådär extremt, men tycker att detr bra att man ändå är såpass driven :) lycka till med allt fix i det nya hemmet:)

Postat av: K

Publicerad 2011-03-16 00:50:01

Du har otroligt fina ögonbryn måste jag säga! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela