Publicerad 2011-07-11 10:33:37 i En annan del av Stockholm!,

- Om dagarna!


Har iallafall haft ett par sjukt mysiga kvällar & dagar nere i Gnesta! :) Behövdes att få spendera lite tid med bara dom som jag ville. Alldeles förlängesen! <3
Sen i Lördags så åkte jag ut till Klemmingen med Wilja och storesyster & alla barnen, träffade på Mickis & Madde på stranden också. Wilja gick runt och tiggde melon, frukt, kakor, bullar & dricka! Hon är HEMSK att ta med ut på stranden. Som Linus mamma berättade när han va liten, han gjorde PRECIS samma sak! :D

Sen på kvällen så kom hjärtat till mig efter fleeera nätter utan! OM jag blev glad :D Gick och åt lite med Mamma & Roland, supergott va de! :D Efter de så gick vi upp till Pappa och hälsade på. De märktes på en gång att Pappa gillade Linus! Satt och pratade om allt och ingenting :) han brukar va ganska tyst av sig... Men nu så babbla han på!

På kvällen så tog vi bilen upp till Hökis! Sov kvar där, och vaknade upp med en febrig & förbannad Willy! Storstäd på G utan dammsugare eller mopp. Gick på knä över hela lägenheten, packade och fixade. Va jävligt sur, för ETT jag har inte bott i lägenheten och ändå fick jag stå och skura efter två andra. Och när ja flyttade in va de inte ens städat, esh. Fy! Skitsamma, nu är de bra. Och har gjort av mig lgn iallafall.

Sen åkte vi hem till Linus föräldrar och myste hela kvällen, Wilja lekte omkring! åt gott och hade de bra.
SKÖNT ATT VARA HEMMA NU IALLAFALL <3

 

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela