Publicerad 2011-02-27 17:30:47 i Frågor & Svar,

Frågestund i bloggen inleds.


Som ni ser, de va otroligt längesen jag hade en frågestund i bloggen!
Så jag tänkte införa de här i bloggen nu fram tills nästa Söndag! Men kommer de många frågor, så svarar jag självklart såfort som :)

fråga vad ni vill, anonymt eller inte! så ska ja försöka svara de bästa ja kan utan att hänga ut någon!

Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Publicerad 2011-02-27 18:52:32

Kan du inte berätta lite om din nya kille? Hur träffades ni? Hur gammal är han? Osv? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-27 19:25:51

Vad vill/ska du jobba med efter mammaledigheten?:)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-27 20:35:59

Jag undrar om jag kan få krama dig i en evighet?

I miss you loongtime <3

Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

Publicerad 2011-03-01 20:09:47

jag slänger in några frågor till dig :)



1. Kommer Simon träffa Wilja regelbundet?

2. Hur är stämningen mellan dig och Simon nu?

3. Har ni flyttat in/ska flytta in hos Linus?

4. Vad jobbar Linus med?

5. Vad ska du göra efter mammaledigheten?



Kram

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-03-02 07:14:34

Måste ju säga att du är beundransvärd och klarar att gå vidare med ditt liv på det sättet du gjort med så mkt förändringar sen lilla wilja kom. Men hur känns det att vara ensamstående med wilja? och nu träffat en ny? Jag blir så glad att se när man kan vända en sådan stor förändring till det bästa helt otroligt.. Så glad för eran skull för en lycklig mamma = lyckligt barn... Sen måste jag säga huaameejjjen vad vacker hon blivit lilla wilja.. Kul att fortfarande hänga med här inne snart två år sen jag haka på din blogg och e alltid lika kul att vara här inne och läsa <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela