Publicerad 2011-08-09 09:14:31 i Frågor & Svar,

- Anonyma kommentarer såhär på morgonkvisten!


anonym:
har hon en ny farmor ??
och varför putar du mer med magen när den inte är större ??
man har massa frågetecken när de gäller ditt bloggande åh överdriver åh allt ska låta så bra osv :S

Svar:
Jadu.. Vart ska jag börja! :)
Wilja har sin biologiska farmor, och det kommer hon alltid att ha. Och det ska hon alltid att veta!
Linus föräldrar och jag har kommit överens om att hon ska få kalla henne Farmor Gunilla, för att det inte ska bli några konstigheter när bebis kommer till världen. Wilja ska INTE känna sig utanför! För hennes skull så har vi gjort så. Och när hon blir äldre kommer hon att förstå att hon har fler viktiga personer i sitt liv, men samtidigt vilka som är hennes 'riktiga'. Om du inte kan förstå att vi valt detta för Wiljas bästa, så har jag faktiskt inget mer att säga.

Att jag putar med min mage.. Oh! Okej.. Varför skulle jag för det första vilja vara större än vad jag faktiskt redan är?
Och OM jag nu skulle 'puta' stör det dig så förbaskat, kolla inte!

Om du har en massa frågor kring mitt bloggande, så tycker jag att du ska göra det enkelt för dig själv och sluta läsa.
Och ni som läst min blogg, VET att om det är dåligt! Så säger jag hur förjävligt allt är, i min blogg ÄR jag ärlig! Om jag är glad, lyckligt eller skitförbannad så skriver jag det här.
Men just nu är jag i en punkt i mitt liv då jag verkligen känner mig lycklig! Och därför skriver jag om det. Allt annat vore en lögn!

Hoppas jag har besvarat dina frågor, och säger de bara en gång till. Ditt IPnummer har jag kollat upp ett par gånger, så slutar du inte nu. Kommer jag att anmäla dig, punkt.

Anonym:
vad ska du anmäla mig för? för man frågar massa grejer? haha
hej polsen! de är en som skriver och frågar mig massa saker som jag inte "orkar" svara på.

står du inte för dina åsikter åh dina beslut som du allltid vill dela med dig ska du inte ha en blogg helt enkelt :)


du skriver som allt vore så jätte fantastsikt fast myntet har alltid en baksida :) puss


Svar:
Okej.
Fast enligt mig så kommer du inte med några frågor, du kommer med idiotiska påhopp. Och det är inte första gången jag får kommentarer från ditt ip-nr. Tycker du inte att jag har svarat på dina frågor, så måste du vara blind.
För varje fråga du ställde, har du fått ett svar på.
JAG står för mina åsikter! Därför skriver jag dom. Det är du som inte står för dina åsikter då du fortsätter att skriva anonymt, eller har jag fel?

Kan du då tala om för mig vilka baksidor som finns? Tror faktiskt jag delat med mig av alla sådana här också.
Så har du några fler frågor att ställa mig, eller är det som jag tror! elakhet av ren avundsjuka?
Puss på dig också!

Postat av: Ellinor

Publicerad 2011-08-09 11:29:08

Börjar bli löjligt med de där "putar med magen"-kommentarerna... Jag kan fan inte göra sådär med min mage? Vem kan puta sådär med sin mage? Herregud. Din blogg är ju den minst provocerande i världen, jag kan inte förstå att du får sånna kommentarer. Jag blir i alla fall jätteglad av att läsa din blogg och älskar dina magbilder! Så sluta inte med dem bara för att någon inte kan acceptera andras lycka :-)

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2011-08-09 11:57:17

Nej men alltså snälla, vad har du för människor som läser din blogg egentligen! Tur att du inte tar åt dig! Och när man är gravid kan man inte ens puta med magen, jo precis på morgonen kanske men annars är den ju utspänd hela tiden! Kommer ihåg att jag fick den kommentaren när jag vänta Nikita och då försökte jag puta ut magen men lyckades inte :)



Härligt att allt går så bra i ditt liv gumman!

Kramar

Postat av: anonym

Publicerad 2011-08-09 14:14:18

vad ska du anmäla mig för? för man frågar massa grejer? haha

hej polsen! de är en som skriver och frågar mig massa saker som jag inte "orkar" svara på.



står du inte för dina åsikter åh dina beslut som du allltid vill dela med dig ska du inte ha en blogg helt enkelt :)



du skriver som allt vore så jätte fantastsikt fast myntet har alltid en baksida :) puss

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2011-08-09 15:43:08

förstår inte hur folk orkar hacka på andra helatiden. Tycker synd om dig gumman..



Krama om

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-09 16:38:15

åh vilken jobbig människa! strunta idem, dem har ju inget liv att dem måste sitta o hacka på dig. ser inte hur avundsjukan lyser! säkert ditt ex tjej eller någon du känner väldigt väl! haha.. DU ÄR GRYM fortsätt som du gör!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela