Publicerad 2011-04-14 12:52:39 i Livet i Gnesta,

Dagens Patricia!


 

 

Dagens Patricia! Lockat hår och svart långklänning, andra gången denna används! Och ja ÄLSKAR den.
Köpte även den här på Rean i Norge, 50:- tack så mkt! Och den är bäst i test.

Har ingen locktång hos Linus, men plattåtången funka lika bra den!^^ blev nästan bättre, mer naturligt måste jag säga. Så den ska ja köra med hädanefter!

Nu blir de att lämna Bålsta! :( Iväg mot mina hemtrakter och möta upp världens bästa mickis på Söder för ett glas VIN på en Torsdag, den ni. Tokfint väder, så de ska ja unna mig! :) Vilka kommentarer ja kommer att få nu!^^, menmen. Sen kommer Madde till stan klockan fyra, dagen är spikad.
Och helst av allt så önskar ja att min tappejoel kommer till mig efter sin träning, men de lär han aldrig göra;)

Nä, måste stänga ner och börja ta mig till tåget.

PUSS påer!
Och njut av vädret, idag är även jag gla! Den ni.

Postat av: Klara

Publicerad 2011-04-14 13:19:30

Snygg du är ! :) Du är en förebild!

Postat av: Pia

Publicerad 2011-04-14 22:33:24

Oj, det ser verkligen ut som att du har en peruk på dig!

Postat av: a

Publicerad 2011-04-15 00:07:41

Gillar tanken av att Wilja står och tittar på medans du står och poserar ensam framför kameran.

Postat av: Bella

Publicerad 2011-04-15 12:55:31

Gillar din blogg!

Du skriver om intressanta och roliga saker, tankar och funderingar som man själv har, sen så är du jättesöt & har en jättefin dotter!



Det vore kul om du la upp lite sminktips om hur du sminkar dig osv.. det ser så bra och naturligt ut =)



Ha en skön solig dag! kramar på er!

Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Publicerad 2011-04-15 13:43:38

Långklänning och långkjol är så värt!

Jag kan bo i dom och ändå känna mig snygg.

Postat av: REBECCAS

Publicerad 2011-04-15 17:49:19

gud så fin ska skaffa en långklänning med ärm också ;D super nice ! :D så fin du e! :)

har tre stycken som jag läängtar efter att få använda.. tack gode gud för att våren e kommen! :)



trevlig helg!

kram! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela