Publicerad 2010-09-01 22:25:57 i Wilja 3-6 månader,

Nu är det allt natt för oss.






        

  

  

Ja, här kommer en film på bittra WIlja! när vi fotade och lekte i sängen så va hon hur glad som helst, sen såfort vi började filma, så nä! hon slockna efter 2 sek jag stängde ner. Så nu har vi myst ner nyduschade och färdiga för natten. Jag osminkad och härlig! men de e bara ta mig med en nypa salt. 
 Simon har tankat ner filmen: alive från 1993, ni vet när planet störtar och dom börjar käka upp varandra? så ska försöka kolla på den innan vi lägger oss.

Ikväll så gjorde jag och simon nånting som fick hjärtat att hoppa upp i halsen! men återkommer mer imorgon, allt är stängt nu. Så kan inte göra nånting åt det ändå! men helvete.

 Over and OUT!

Imorgon ska jag även kolla upp POLEDANCING, har velat sålänge jag kan minnas. Så kalla mig slampmamma, men JÄVLAR va snygg jag kommer bli ;)

Postat av: Therese

Publicerad 2010-09-01 22:42:09

Gud va söt hon är wilja,så kul att följa dig och din familj, din blogg är verkligen super!

kramar Therese

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-09-02 09:04:18

Naturlig och snygg heter det:)

Vad kul med poledance, har hört att man får riktigt fin kropp av det!



Usch ja den filmen är inte mysig, men bra är den.



Önskar er en bra torsdsag!

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-09-02 10:21:11

underbara tjockisunge :) Nikita tyckte de va hur spännande som helst o titta på de klippet :) hehe.



Hoppas allt är bra med er!

Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-02 12:24:58

Det verkar så GRYMT jävla roligt med poledancing, och är tydligen en VÄLDIGT bra träning dessutom! Lycka till! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela