Publicerad 2010-09-05 01:26:13 i Livet i Gnesta,

Höstnytt!




  
  
  

Alldeles nyss hemklickat, ja ÄLSKAR min höstjacka! :D

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-09-05 10:36:58

Usch får gåshud, hur fan tänker dom där?

Jag känner en som blev våldtagen i flera år av sin egen pappa, han fick 2 månaders fängelse sen släppte dom honom igen. Och det är också hur tänker dom?



Fy fan det är så sjukt, hoppas aset lämnar er ifred! Såna människor borde inte ens ha någon rätt till att leva tycker inte jag!

Kramar

Postat av: emilia

Publicerad 2010-09-05 11:07:55

ååh den jackan är så sjukt snygg!

Jag beställde den för några dagar sedan

(:

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-05 17:28:12

Berätta gärna varifrån du klicka hem vantarna o den snygga vita koftan? (inte den randige). :)

Postat av: Karin

Publicerad 2010-09-05 18:19:57

Hej!



Var hittade du vantarna och mössan?? Jag har kollat H&M shop online men hittar inte det där??? Såg så varmt och mysigt ut nu när vintern kommer och man ska stå ute med dottern på lekplatsen...

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-05 21:42:19

nähme :D den där jackan har jag också klickat hem! Blev också sur över lev-tiden, men e van, H&M har fan alltid sega lev-tider! Men den är snygg & 300 spänn för den är ju ingenting så det får de väl va värt =) Hoppas den inte ser plastig ut bara, men de får vi se när dom dyker ner i våra lådor! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela