Publicerad 2010-10-21 23:32:32 i Bara Patricia,

Onsdag är dagen med stort D!


lips

Vill bara öka volymen, och inte få 'lamuuumba' läppar :)
Och som sagt.... DE GÅR UR!

Då är det äntligen dags! Jag har äntligen vågat, nått som jag velat göra för MIG i flera flera år.Nathalie mamma till Medina lockade med mig när hon tala om att hon skulle dit nästa vecka! ;)

Eva&Adam-kliniken i Sthlm på Onsdag kl 11 ;) JAG E NERVÖS!
Ni som har gjort de, hur förbannat ont gör de inte egentligen? :O

Tack snälla älskling! Har tjatat på honom i ett ÅR om att jag vill göra de, o nu får jag äntligen :)
En liten - baraföratt - present!!<3 TAAAAAACK!

Postat av: A

Publicerad 2010-10-22 00:36:52

Läskigt!!! Men eftersom det går ur så är det väl värt ett försök.

Men jag vill fortfarande veta vad du jobbar med när du inte är mammaledig och vad du kommer göra efter det ;P



Ha det bra!

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-22 11:37:39

Jag beundrar att du vågar! :)

Vad kostar det?

Du kan väl berätta lite om hur det går till och hur det känns? Så kanske man själv vågar sig på det :P

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2010-10-22 12:08:19

Ja men som sagt , why not :)

Postat av: Sofia - Mamma till Levi

Publicerad 2010-10-23 00:03:22

lägg gärna ut resultat :) spännande!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela