Publicerad 2010-10-21 20:21:26 i Livet i Gnesta,

Frågor & Svar om lägenhet.


Fått lite frågor om vart jag ska flytta och när, ska ge er de svar jag kan:

Såhär är det att vi vet att vi SKA flytta! Men när och var vet vi inte än. Vi har tre lägenheter vi kollar på, och vi hoppas på en speciellt mycket. Men får inte svar förens på Måndag! Annars tar vi någon annan av dom.
Oavsett vad så är de större, men vi vill ju också känna oss: HEMMA!
Och alla lägenheter vi kollat på är dock jävligt fina.

Men vi vill att någon tar över denna snabbt eftersom vi vill slippa uppsägningstiden på 3 månader.
Så därför försöker vi hitta någon som kan tänka sig flytta in relativt snabbt när vi får den nya! :)

Och ja, vi ska flytta inom Gnesta och inte till Stockholm igen.
Inte ännu, vi trivs faktiskt här! speciellt med barn.

Postat av: nathalie - mamma till Medina

Publicerad 2010-10-21 20:33:57

Tack sötnos!

Ja men exakt!! ah jo, den personen kommer få se på ett och annat om det lämnas nån mer komentar :P.



Jag tänkte fylla mina läppar nästa vecka i sthlm.. du kan ju följa med om du vill, såg inlägget nedan att du ville fylla :D

kram

Postat av: nathalie - mamma till Medina

Publicerad 2010-10-21 20:43:42

Jag fyller hos Adam&Eva kliniken :) alltså det beror ju på hur mycket du vill ha, 1 hel spruta ligger på 3200 kr, och en halv spruta ligger på 2200 kr med STYLAGE som jag använder.. du behöver nog bara en halv spruta :P



Stylage är mycket mjukare än Restylane. Jag tänkte fylla på en halv spruta =)



kram

Postat av: nathalie - mamma till Medina

Publicerad 2010-10-21 20:54:35

ska kolla mailen strax :D



Jag tycker Stylage är jätte bra, juvadrem & stylage är mjukare än Restylane så jag gillar stylage mest:D



Hum man får typ tid direkt :P jag tänkte boka för måndag, vill du följa med? :D

Postat av: soffi

Publicerad 2010-10-21 21:35:12

hur länge har ni sökt lägenhet (3a) ???

Postat av: nathalie - mamma till Medina

Publicerad 2010-10-21 21:56:43

Ja haha typ :) jag tänkte ringa och boka imorgon så att jag får en tid på måndag (;. Så vill du följa med?

Ja den är jätte fin :D skicka lite fler bilder på sovrummet och badrummet :D



Ja förstår det, det är ju inte så lätt att få tag på en lägenhet :P, så fort man hör något om ledig lägenhet så säger vi alltid till haha :P



med snabbtåget ja :D fast med pendel är det närmare från märsta till stan, 36 miniuter :P



puss

Postat av: nathalie - mamma till Medina

Publicerad 2010-10-21 22:09:02

Du kan smsa mig istället om du vill följa med och göra läpparna :D drygt och sitta och vänta på komentarer haha :D



073 631 55 23!

KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela