Publicerad 2010-10-12 21:39:07 i Wilja 6-9 månader,

Fina fina katt!


  

  

  

  

  

  

Lite bilder från farmor och farfar! :)
Som ni ser så har jag världens finaste lilla kisse i famnen, 13 veckor gammal Bengalkatt :D SÅ FIN!
Ska erkänna en sak.
Katter är det värsta jag vet!
Men denna fina, va mer som en leopard än en katt. Busig & snäll.
Inte en opålitlig bondkatt! nä.... har för mkt hemska minnen me katter sen ja va liten!
Kärringar med 29 katter i en lägenhet, de e så ja tänker om dom. Luriga, bits när de inte passar! drar när de brinner.. Sticker när den känner fört! ja, ni hör bara.

Men en SÅNHÄR skulle jag faktiskt vilja ha! en liten Vincent.
Och Wilja va helt facinerad! Skrek när han sprang emot henne och blev jätte rädd, men efter ett tag va de han som gömde sig för henne! :P hon höll ju på att klösa av honom ögonen när han kom nära.

Åkte från stan vid kl 2, mötte Mimmi och Maria vid nellies! fika en sväng.
Hem och träffa mamma.
Har rensat igenom allt som ska säljas, sånt som bara tar en massa onödig plats! :) skönt, frågan är bara vart man ska göra av allt nu?..

Simon kom hem för en stund sen, haft spelkväll med lillebror! thats nice.
Nu sover monstret, och undra hur mkt hon sover inatt..

Postat av: karro

Publicerad 2010-10-13 12:42:32

sötnosen Wilja :)

Postat av: Alexsandra - 3-barnsmamma

Publicerad 2010-10-15 21:28:17

Så fina ni är!

Postat av: Alex

Publicerad 2010-10-24 15:35:00

Sangen som gar i hennes huvud ar! AAAAKAA PENDELTAAG JAG AR EN LOOOSER BABE! FOR JAG HAR INGET KORKORT! :D

Jatte soota lilla Wilja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela