Publicerad 2010-11-04 23:18:46 i Måste ha - Wanties,

Vilken av Didriksson?


  

De står mellan dessa två overaller från Didrikssons i vinter till Wilja!
Har ni någon erfarenhet av dessa?
Hon kommer ändå vara 8 mån till 1 år när hon kommer ha användning för denna! åka pulka etc, så jag vill att hon ska ha någon ordentlig!

Postat av: cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

Publicerad 2010-11-05 08:05:11

Den första :) jag köpte själv den till lillebror då jag gillade den mera :) hihi

Postat av: Emiz Mamma till Sammy

Publicerad 2010-11-05 08:56:51

Den rosa var gullig :)

Kör på den ;)!

Postat av: Emeli

Publicerad 2010-11-05 09:51:40

Den rosa tror jag skulle vara jätte fin på Wilja :)

Postat av: robin

Publicerad 2010-11-05 11:33:57

Didriksson e grymma! men jag skulle själv välja didrikssons Tremblant overall istället för dessa 2. Den har jättebra ärmslut där de e typ OMÖJLIGT för snö att ta sig in + förstärkning i rumpan och knäna och massa reflexer. Den e typ 200 dyrare men heltklart värt de! har en sån och den e kanon. Men e de inge alt. så skulle ja välja den röda Tucky print, ääälskar päls! ser lite lyxigt och mysigt ut;)

Postat av: Fredrika

Publicerad 2010-11-05 16:20:12

Den till vänster funderade jag att köpa till Sigge.. testade i strl 80 ( som jag tror är den minsta? ) men han DRUKNADE i den!! Helt sjukt stor! Det gick verkligen inte.. Och han är normalstor, mer åt stor än liten hållet.. Så vi köpte en Molo istället.. så ett tips är att prova innan du köper/beställer!

Postat av: Helena

Publicerad 2010-11-05 16:55:47

tror inte modellen spelar någon roll tänk bara på och ta en stl som är tillräcklig för att ha kläder under. kanske är en ide och köpa en stl som hon kan ha till nästa höst/ vinter också.

Postat av: Moa

Publicerad 2010-11-05 20:07:09

har ingen erfarenhet av dem men den röda var klart snyggast =)

Postat av: katinka

Publicerad 2010-11-08 11:32:03

Tänkte köpa en sådan till min son men blev en molo. Men dock så vet jag med mig att st 80 passar alla min vänners barn och dom är jämngamla. Dom är den första på bilden



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela