Publicerad 2010-03-22 11:29:40 i Livet i Gnesta,

Morgonen börjar helt strååålande. Med SOL också!




GODMORGON FOLKET!

Simon börjar dagen med att bjuda på sig själv, och de gillar vi. Här är taget inatt, så ser han alltid ut. Mer eller mindre faktiskt! helt borta & virrig, därför ja avgudar karln.

Vaknade imorse på helt stråååålande humör och är fortfarande glad ända in i benmärgen! Vakna av att solen lös in genom takfönstret halvnio imorse och bara satte mig upp i sängen BUMS! SOOOLEN är här. Simon fick lite smått panik då han börjar jobba kl 9, så på med kläder sen drog han iväg. 30 minuter senare kommer han tillbaka... Han började visst klockan 14.00! Men en härlig promenad i solen fick han allt.

Sen börjades de! storstädning på G! Hela lägenheten dammades, köket fixades, skåpsluckorna torkade, sängen dammsugen, tvätten i, golven torkade, soffan fin! Ja, som sagt. Har städat sen vi vakna, och nu är vi färdiga.
ÄLSKAR känslan av att det är så kliiiniskt rent och luktar gott i hela lägenheten. De gör verkligen min dag!

Så medans Simon jobbar idag så tänkte jag ta och gå en lååångpromenix i raskt tempo. Fick höra att de kan sätta igång? Så, vi testar med alla knep!
Och tack för alla tips!

Sex - check, flera gånger om. Händer NADA!
Hallonbladstéet är SLUT - så måste köpa nytt.
Ananas - GÅR inte då jag är TOKKÄNSLIG mot skiten. Men gott är det! så kanske ska testa iallafall.

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-03-22 12:01:11

hejhej!

hur är allt med dej?

söt blogg!

kram

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-03-22 12:11:22

Va duktig du är som ger dig ut och går i det här skedet! Själv satt jag typ uppbunkrad med godis sista veckan och glassade =)



Har inte sett new moon än, blir ikväll kanske!



När lillan har kommit och du känner dig redo får vi ta en fika kanske?

Postat av: Klara

Publicerad 2010-03-22 13:12:28

Haha! Någon vecka innan Tilde föddes så käkade jag en HEL ananas! Jag är också överkänslig mot det(det är ju iof de flesta) men till slut såg jag ut som Kissie om läpparna, haha!

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-22 13:25:40

Lugn lugn, hon väntar säkert med att komma tills imorgon så jag vinner gissningsleken, haha ;):D

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-03-22 14:26:57

heheh..microlax sägs sätta i gång;)

Postat av: Linda

Publicerad 2010-03-22 15:52:18

torka fönsterna! Springa i trappan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela